angeliin

Alla inlägg under september 2012

Av Alexandra Angelin - 5 september 2012 22:02

Har varit på panduro hobby outlet idag och kört scrapbooking saker :)
Behövs säkert handlas mer men det väntar vid med :)
Ska även handla ett album så jag har det med..
Sussie får hjälpa mig ;)
Hon är duktig på sådant och då får jag det fint :)


Har även handlat pärmar och plastfickor idag som jag ska ha till en annan sak :)...

Lite bilder på det jag handlade idag får ni här :)

Av Alexandra Angelin - 5 september 2012 22:02

Har varit på panduro hobby outlet idag och kört scrapbooking saker :)
Behövs säkert handlas mer men det väntar vid med :)
Ska även handla ett album så jag har det med..
Sussie får hjälpa mig ;)
Hon är duktig på sådant och då får jag det fint :)


Har även handlat pärmar och plastfickor idag som jag ska ha till en annan sak :)...

Lite bilder på det jag handlade idag får ni här :)

Av Alexandra Angelin - 5 september 2012 20:20

En syster



En syster är ett stöd och en hjälpande hand.
Hon är bunden till dig
med ett kärleksfullt band.

Som lilla… eller stora…
är hon dig ganska lik.
Hon finns i många minnen och hon gör din levnad rik.

Det känns tryggt att hon vet
varifrån du kom,
att hon ser vad du gör
och att hon bryr sig om.

Med henne kan du dela
både sorger och skratt…
En syster är en gåva
– en ovärderlig skatt.



Av Alexandra Angelin - 5 september 2012 12:01

Hejsan!


Vaknade ca 20 i 10 idag.

Jag vet att jag sa att jag skulle börja gå upp tidigare, men 10 är tidigare för mig

då jag brukade sova till 2 på eftermiddagen..

Men ska kämpa för att gå upp senast 9 om dagarna..


Min syster frågade om jag ville cykla med henne till en tygmarknad.

Så hon kom hit medans jag åt frukost och gjorde mig klar..

Vi cyklade dit, cyklandet var endast jobbigt av den jävla motvinden xD

När vi kommer till adressen där tygmarknaden skulle ligga så fanns den inte ens?!?!

Sjukt störigt.

Tur man bara bor max 5 min där ifrån, men ändå störigt när man ville kolla på tyger..

Skulle ju ha tyg för att sy sängkläder till spjälsäng..


Men men finns inget att göra åt de..

Blir att kolla tygmarknad någondag när man ändå ska till malmö istället :)


Nu ska jag fixa bland mina kläder i garderoben..

Sen ska jag påbörja ett projekt hade jag tänkt så jag kan hålla mig sysselsatt om dagarna :)


Ha en härlig dag

XoXo

Av Alexandra Angelin - 4 september 2012 23:09

Här kommer lite bilder från dagen :)


   

Första bilden är halsbandet han fick av mig :)

Sjukt fint, han passar i halsband i alla fall ;)



       


Bilder på en B52, lyckades hålla lågan i liv denna gången ;)


    


Pappas GODA tårta han gjorde åt micke :)

Innehåll:

Marängbotten

Apelsin Glass

Marängbotten

Chokladglass

Färgade mini marshmallows

Vanilj Glass

Chokladsås som stelnar

Maränger

Riven choklad

Grädde runt om

Mini Marshmallows längst ner på kanten :)


Rena socker BOMBEN haha..


       

Bild på min smulpaj

Färska Svenska Hallon

Färska Svenska Blåbär


Återstå att se imorgon om den är god ;)



 


Över söta mini marshmallows..

Diggar färgerna ;)


Nej nu blir de sängen

Har ju försökt vända på dygnet så ska up i lagom tid imorgon :)

Sov gott


XoXo

Av Alexandra Angelin - 4 september 2012 20:08

Som sagt, idag fyller lillebror 17 år..

Sjukt vad tiden går fort..

Kommer ihåg blonda, gulliga lillebror som sprang ute och lekte :D

Men nu är han inte liten mer..


Presenten han fick blev han nöjd med och tog på de direkt :)


Kommer bild när jag får ta en :P


Pappa gjorde en tårta :D

Sjukt god, även om jag typ bara åt marängen haha


Kommer bild å den med sen + innehållet..


Körde och hämtade mormor vid halv 5.

För hon skulle äta här :)

Ohhh vad mamma gjorde god sås idag..

Den såsen hade man kunnat äta som soppa ;)


Jag fick äran att göra B52 shotar till dom :D

Mormor tyckte den var sjukt god så det blev fler hehe..


Nu ska jag ta bilder på lite saker så kommer ett bild inlägg om en stund.

Sen förmodligen ett inlägg innan jag ska sova :)


Ha de bra..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 4 september 2012 13:14

Drog till tandläkaren när jag hade vaknat..

Tog max 3 minuter där inne så va inte så värst farligt..

Men fy nästan 400 kr för 3 minuter hos tandläkaren..

Men inga hål här inte :D

Dit om 1 år igen..

Eller nej ska dit och t röntgenbilder när bebis är ute :P


....


Har nyss varit en runda hos mormor och fixat lite saker..

Körde och lämnade en sak till micke på skolan med

sen vidare till burlöv center och handlade en present till micke..


....


Ska snart göra en hallon/blåbärs paj av färska bär som vi kan ha ikväll.


Hörs senare.


XoXo

Av Alexandra Angelin - 4 september 2012 06:30

Ditt hjärta har inget val

det måste följa med dig dit du går.

Men du har ett val och det är

att följa ditt hjärta och se vart

det leder dig!! :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards