angeliin

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Alexandra Angelin - 12 september 2012 21:45

Gokväll på er :)


Idag har jag inte gjort så värst mycket, legat framför filmer typ hela eftermiddagen och kvällen med huvudvärk.

Jag ville laga maten idag och såg att jag hade jäst hemma så jag gjorde hemma gjord pizza :D

Alla här hemma tyckte den blev SKIT god!!

Åt massor :)

Fast jag kunde inte äta så värst mycket, har ingen matlust när jag har ont i huvudet.

Men man uppskattar coh blir glad när folk berömmer det man gör :)


Trodde aldrig den skulle bli så god som den blev :P

Men när till och med mamma berömmer de så är det gott..

Haha, mamma brukar vara kräsen med vissa saker (men det är för hon är kock)

...


Ska göra Pizza bullar nu hade jag tänkt..

Skulle gjort de imorgon efter Ultraljudet men ska umgås med Tilde då :)

Så medans degen jäser så ska jag städa i köket efter mig..

Sen blir de duschen och en film innan de är dax att sova.


Hoppas alla haft en trevlig kväll..


Natti på er.


XoXo

Av Alexandra Angelin - 12 september 2012 11:33

Skönt, sov till halv 11 idag :)

Blir att köra in bilen i garaget för den ska inte användas idag..

Ska undvika att använda den nu tills den är fixad..


Imorgon måste jag men ska på ultraljud då :)

Annars blir de cykel..


Bromsar (med pappas hjälp), ojlebyte, tändstiftbyte mm kan jag själv..

Men systers sambo skulle svetsat avgasröret för 2 veckor sedan men har inte blivit gjort än :(

Så får se om jag hittar någon annan som kan göra det till mig..

Måste få de gjort innan besiktningen ju..

Men men bara till att leta..


...


Ska sluta ställa upp för folk som inte ställer upp för mig..

Sluta vara snäll i onödan när man bara får skit tillbaka?

Till och med så folk säger till mig att jag är försnäll..

Jag har aldrig tänkt på de på det viset =/


....


Nej en dusch sitter inte fel nu.

Ha de bra


XoXo


Ovido - Quiz & Flashcards