angeliin

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Alexandra Angelin - 23 september 2012 22:59

Lite bilder på ludwig idag när vi var där :)

Av Alexandra Angelin - 23 september 2012 19:48

Hejsan :)

Följde med Linda och lämnade Jocke innan sen blev det hem för att äta :)
Super god mat pappa gjorde..
Kyckling curry och ris..

Tro det eller ej men jag har skippat bilen och är ute och går :)
Härligt väder men blev vinterjackan :P
Ska hem till Becky och Johan om en stund :)
Mysa med mosters prins och såklart prinsessan med :)

Av Alexandra Angelin - 23 september 2012 19:34

Idag stod det med i Sydsvenskan att Wilma fått en lillebror :)

Av Alexandra Angelin - 23 september 2012 18:01

Snacka om att jag blev chockad :O
Sorterade bland mina smycken..

82 par öronhänge :/
Visste inte om hälften typ..
Usch jag ska inte köpa mera smycken i alla fall..
Av de jag hittade på mitt rum var där
82 par öronhänge
21 halsband 
12 armband
10 ringar

Så de får räcka..
Lär säkert hitta fler här hemma förr eller senare.
Jag visste att jag var beroende av öronhängen men inte så här :P
Inte ens alla öronhänge gick att hänga upp så fick lägga dom i en hög för sig..
Men skönt att ha ordning på sina smycken nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards