angeliin

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Alexandra Angelin - 15 september 2012 22:06

Gah fy fan vilken panik jag fick..
Låg i sängen och kollade skräckfilm med spindlar i, rätt som de är kommer en gigantisk spindel krypandes på mitt bord..
Ringde ner pappa så han fick fånga det, jag vägrade släppa blicken från den..
Pappa tog den i ett coca cola glad och den täckte fan upp hela botten..
Gah fy tusan vad jag hatar och är rädd för spindlar

Av Alexandra Angelin - 15 september 2012 16:44

Hejsan :)


Klockan ringde 9 idag..

Gick upp och åt frukost, vid kvart i 10 körde jag till Genarp och hämtade Tilde :)

Körde vidare till sjöbo för att göra de ärendet Tilde skulle göra där..

Vidare till Burlöv center så hon fick handlat de hon skulle :P


Mötte upp dennis och hans flickvän sedan körde vi hem till tilde :)

Drog där ifrån vid 3 tiden, hann bara hem sen skulle jag med jerry så han kunde

köpa sig en ny mobil..

Nu är jag äntligen hemma :D

Jag är så seg i kroppen, helt slö..

Till skillnad från bebis som inte är stilla alls :)


Funderar på att starta en film och vila en timme sen fortsätta med rummet :)

Fick 2 flyttlådor av Tilde så ja nu kanske jag får ner allt jag inte använder isället för att bara ha de ståendes mitt på golvet på rummet :)


Aja får väl se hur jag gör med vilandet, en film blir de i alla fall så kanske huvudvärken lägger sig :)


Inatt ska jag hämta min farbror och hand flickvän i malmö :)

Snäll jag är som ställer upp hihi

även om jag hade gömt att dom frågat xD

Tur han skrev och fråga mig om jag glömt de..


Nej nu blir de ett glas Is te och en film, skriver kanske mer senare idag ha de bra


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards