angeliin

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Alexandra Angelin - 17 september 2012 17:16

Ny vecka!!


Ny dag nya tag?

Äsch fortsätter med samma som förra veckan haha..


Idag har jag inte gjort så extremt mycket..

Cylade och tog en cigg med en kompis vid typ halv 12, vidare till netto

och handlade så jag kunde göra lunch :)


Cyklade en liten runda efter netto sen hem och gjorde lunch till mig :)

Startade en film och har legat och slöat sedan dess..

Mått illa sedan kl 2 idag och det vill inte avta heller..

Men som om jag inte är van vid detta laget :P


BARA 18 veckor kvar typ.. tycker 18 veckor kan gå fort nu..

Men först är de min systers knodd som ska ut så hon slipper ha ont...

Vi alla väntar på dig knodden kom NU!!!!


.....



Du bara sluta höra av dig?

Fast va de oväntat?

Andrahandsval`?

Har du någon annan att umgås med så gör du hellre de eller?

Aja, jag lider inte :)



....



Mina vänner och "vänner" ser mig som en innesittar person nu..

Så är d inte, jag är inte glad för att vara ute sent längre..

Mycke av den anledningen är för att jag är gravid..

Men de är mitt eget val med att jag inte vill va ute.

Jag trivs bra hemma, få gjort saker..

Innan va jag helt off från familjen.

Sket i allt dom sa.

Hjälpte inte till med ett skit och va ett svin..

Jag gjorde precis som jag ville..

Jag ångrar det.

Min familj är allt jag har och jag är glad att jag har dom :)


Älskar min familj <3


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards