angeliin

Alla inlägg den 3 september 2012

!!!

Av Alexandra Angelin - 3 september 2012 23:50

Från den dag man föds till den dag man dör,
ber man om ursäkt för saker som man gör.
Varför får man inte vara den man är?
En människa med brister och fel.
Innan du dömmer ut mig och det liv jag har,
så snälla ta reda på sann fakta. '
Ha inga förväntningar på vem jag ska vara.
Det här är mitt liv och jag lever det liv jag vill.
Jag tänker gå min egen väg, det var det jag föddes till..

Av Alexandra Angelin - 3 september 2012 23:37

My Life

My Choices

My Mistakes

My Lessons

Not Your Business






Av Alexandra Angelin - 3 september 2012 23:28

Snart dax att sova, ska till tandläkaren imorgon..

USCH!!!!

Jag vill verkligen inte, hatar tandläkaren haha..

Men bara en vanlig kontroll..

Får ju hoppas på att mina tänder är bra och fina så jag slipper borra mm..

Sist va där inga hål och tror inte det är där nu iheller..

Men det återstå att se..



Idag har jag hjälpt mamma och pappa i trädgården eller ja, jag gjorde ju inte så värst mycket..

Klippte häcken med en seckatör (stavning)

Haha, va smidigare än att ta fram en häckasax..

Men drygt var det xD

När jag var klar med det gick jag ut på baksidan och hängde upp mera tvätt..

Är det fint väder imorgon så blir de tvätta lakan och hänga ut de så de torkar fort :)


Hjälp lillebror med sin läxa idag..

Vägmärken..

Tur jag kan de än xD haha


...


Åkte till ica maxi med familjen.

Köpte Hunger Games


sen körde jag och micke ner och hyrde film..

Det blev 3 filmer

Lorax

Battleship (stavning)

och en annan..

Så ikväll har vi suttit och kollat filmer :)


...


Imorgon fyller lillebror 17år..

Så blir väl köra och handla present till han efter tandläkaren..

Svårt bara att veta VAD man ska handla..

Han har allt han vill ha xD

Aja får se vad man hittar på..


Har lovat att hämta han efter skolan imorgon så han slipper ta bussen

då ska jag även hämta mormor på vägen för hon ska äta här imorgon.


Carmenzita och Jörgen kommer hit på kvällen :)

Alltid lika trevligt att träffa dom :D


Nej nu ska jag bädda ner mig..

Sov gott.


XoXo

Av Alexandra Angelin - 3 september 2012 11:39

Vaknade vid 7 sen låg jag och försökte somna om tills klockan va kvart i 8 då mamma kommer in och frågar om jag var vaken..
Gick upp ur sängen kl 8..
Halv 9 körde jag lillebror till skolan.
Känns bra att gå upp tidigt då jag har haft massa papper mm att fylla i :)
Skönt att ha det gjort, hade jag inte kört Micke till skolan hade jag garanterat sovit nu xD
Är en riktig sjusovare..
Men på senaste veckan har jag vaknat tidigt, borde fortsätta med det för jag hinner mer om dagarna..

Nej nu ska jag hänga ut lite tvätt och tvätta lite :)

Ha en underbar dag

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards