angeliin

Alla inlägg under juni 2010

Av Alexandra Angelin - 18 juni 2010 14:20

Jaha, då är allt färdigpackat, Johan becky o wilma är iväg och hämtar mormor.

Micke e klar, mamma damsugar och pappa är snart klar.. När johan och dom e tillbaka så packar vi pilen sen kör vi mot kroatien, kommer bli helt underbart =)

Första gången jag åker utomlands i mitt liv nu, ja förutom danmark och tyskland :)

Nej ska dubbelkolla allt mitt nu sen avlägsna mammas städning så hon med kan bli klar så vi kan åka..


Ni får ha de super alla..


Kommer sakna er alla, Kommer sakna DIG otroligt mycket <3

Av Alexandra Angelin - 14 juni 2010 16:54

Ja då har ja inte skrivit på länge nu då..


Nu e man arbetslös tyvärr, så nu e det dax att söka jobb då, jag tar en dag i taget men lägger ner mycket tid på jobb sökandet nu.


Studenten blev otroligt lyckad, och hade en helt otroligt bra dag/kväll/natt

Tack alla närvarande..


Lördagen: sov,sov och åter sov, sen blev de utgång på kvällen igen med linda, johan o lennie, körde även o hämtade robbin och umgicks med han en stund typ sådär vi 4 på morgonen medans vi väntade på att dom andra skulle dansa klart..


Söndagen : Johan deckade i 2 timmar, så ja gjorde vi mig för kunde verkligen inte somna, trodde jag, för när johan väl vaknade så tog de inte många minuter innan jag sov i nästan 2 timmar :P.. på eftermiddagen så körde vi o hämtade linda sen la vi och slöade framför tre kronor avsnitt.. På kvällen blev de svedala o hämtade upp robbin sen körde vi o lämnade johan i höllviken, sen tillbaka till svedala och träffade folk =)


och idag har jag varit på möte i malmö och gjort andra ärenden, imorgon vid typ 7 tiden hämtar johan, becky o wilma mig, för då ska jag lämna johan o becky på johans jobb sen vara barnvakt till wilma under dagen, då blir de arbetsförmedlingen för min del, sen handla, ÅKER JU PÅ FREDAG :D:D:D


Ska bli riktigt skönt att komma till sol och värme, o bara komma ifrån allt i 10 dagar, men kommer sakna alla kompisarna :(



Av Alexandra Angelin - 9 juni 2010 07:45

Joho becky, klart ja kan hamna på plus igen =)..

I alla fall om ja inte lägger ut fler hemska bilder på dig. Fast gör inget om ja ligger på minus, vet om att du e min syster o älskar mig för de.                 

Lite bättre bilder nu då =)

Du är i alla fall jätte söt på alla bilderna på dig, o inte ska du ge minuspoäng för din syster älskar dig så mycke o lägger ut bilder på dig..


  

Av Alexandra Angelin - 9 juni 2010 07:25

Igår blev de städning hela dagen, men men får fortsätta idag, sen ikväll blir de handla med mamma o mormor, för nu e de snart studenten och allt ska va klart imorgon kväll =)


Allt e så jobbigt, varför blev de nu såhär? Jag vill inte detta, hoppas allt blir bra igen..


STUDENTEN OM TVÅ FUCKING DAGAR :D:D:D


  


Av Alexandra Angelin - 7 juni 2010 18:20

Jag älskar verkligen min syster, Men älskar även att retas med henne, men vet att hon älskar mig ändå haha.. Så Rebecka Nu e här fler minuspoäng till mig va ;).. Börjar bli bra på att samla dom minuspoängen nu..


          



Från de ena till de andra..

Diana kommer hit idag o stannar till lördag eller söndag. för hon ska hjälpa mig med allt denna veckan :D

Denna veckan e fullsmockad..

Idag o imorgon e de bara STORSTÄDNING som gäller i hela huset

Onsdag, skola och sen iväg o handla all mat som ska va till studenten

Torsdag, Fixa i lokalen, Hämta tårtorna, och hjälpa mamma med maten till studenten

FREDAG STUDENTEN :D:D

Av Alexandra Angelin - 6 juni 2010 18:53

De blev stranden för att bada med, Wilma och Diana =)

Mysmys, ikväll vet inte vad som händer, vill spela Brännboll :D


                            

Av Alexandra Angelin - 6 juni 2010 18:25

Bilder från tyskland igår =) Drickan handlad till studenten nu =)



                                

Av Alexandra Angelin - 5 juni 2010 03:06

Helt underbar kväll/natt idag =)

Först va ja o handlade med mamma o mormor, pappa orkade inte köra så ja fick ju göra de :P handlade saker till tårtorna som jag sedan lämnade till janet, som ska göra mina tårtor =) hon är grymt duktig på sådant, så jag litar på henne att dom blir goda o fina .. Sen blev de hem o fixa sig, drog sedan till min syster, pappa gick med en stund, dom va på backarna o körde 4hjuling, så vi gick dit, sen körde pappa hem o vi andra fortsatte dricka, hade riktigt trevlig, vid halv 12 tog jag bussen till arlöv, för vi skulle fira diana o lotta, hade de riktigt trevlig =) nu e klockan lite över 3 om mindre än 4 timmar är jag påväg till tyskland för att handla till min student, nicenice.. Nu e de ju bara 6 dagar kvaaaaaaaaaaaaar :D.. Fan va ja längtar nu, men kommer sakna min klass som faan.

Nej dax att försöka sova lite så jag orkar upp halv 6 igen :P


ha de bra alla, nattinatti <3

Ovido - Quiz & Flashcards