angeliin

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Alexandra Angelin - 6 september 2012 22:19

Min hemlighet kan lika bra komma ut nu i med mamma skrivit ut det ändå ;)


Jag har fått LÄGENHET och flyttar den 1 December :)

Sjukt härligt att det är på bottenplan med så man slipper konka upp och ner en barnvagn från trappan :)


Ska bli sjukt skönt faktist, visst kommer kännas ensamt i början, men lite mindre än 2 månader efter kommer ju min

lilla bebis <3


Ohhh vad jag längtar, både efter flytten och bebis :)


Nu blir det film.

Ha det bra


XoXo

Av Alexandra Angelin - 6 september 2012 22:02

 


Två bilder på magen, men som sagt syns inte så värst men är ju inte så liten i mig själv heller..

+ bilden på bebis fot hihi :)


XoXo

:)

Av Alexandra Angelin - 6 september 2012 21:56

Som jag redan nämnt tidigare så var jag och handlade mer till scrapbooking med sussie idag.

Så idag blev det album, bakgrunder, papper mm..

Kommer bilder här :)


         



Jag har ju även glömt lägga upp bild på min födelsedags spresent från tilde :D

Bebis först plagg hihi..

Över gulligt.

Tilde köpte likadant till sig i rosa för hon ska ju få en tös :)


   


När jag och sussie ändå va i malmö idag så körde vi och hämta ut ett gratispaket till gravida

Baby to be i väntans tider heter de paketet.

Fick ett mejl om att jag va tvungen att hämta ut det om jag skulle ha det.

så de blev att vi hämtade det med..


innehåll:

 


Ikväll fick jag ett mejl på FB

av en tjej som jag skrivit med tidigare angående en spjälsäng hon ville ha 200 för och hämtas i början på november.

Där stod bara hämtar du den idag får du den gratis av mig.

Så de var lika bra att köra och hämta den.

Kanske lite tidigt.

Men har ju inte lagt någr pengar på den så det spelar inte så stor roll.

Hade säkert inte fått den chansen igen :)


....


Har en hemlighet med..

Tar den kanske lite senare ikväll, inte säkert annars kommer de väl snart någon dag ;)


...


Har lovat bild på magen så ja den kommer nu i ett eget inlägg här efter :)


XoXo

Av Alexandra Angelin - 6 september 2012 16:22

Hejsan hoppsan..


Mötet hos barnmorskan gick bra.

Hjärtljuden låg på 148-150 idag och hade en väldigt livlig en i magen.

Skönt att höra att allt låter bra :)

Blir fortfarande helt stel när jag hör hjärtat :)


Efter barnmorskan drog jag och sussie till malmö..

Shoppade lite.

Jag fick tag i ett billigt scrapbooking album :)

Ett gult (ville ha en neutralfärg)

Blev handlat lite andra saker med :)


Nu håller jag på att ringa massa samtal..

Om vad jag ringer får ni reda på en annan dag :)


Ha det bra.


XoXo

Av Alexandra Angelin - 6 september 2012 08:33

Idag vaknade jag kl 8 :P

Börjar gå frammåt med tiderna haha..


Idag vet jag inte riktigt vad som händer.

Ska ner till barnmorskan kl 12.

Samtal och lyssna på hjärtljud.

Super fint väder, så skippar bien idag och cyklar ner där :)



Har fått frågan av några kompisar jag inte träffar så ofta om när där kommer bild på magen..

Ja du bra fråga.


Som alla mina vänner/familj vet så är jag inte direkt en smal tjej

så tyvärr syns det inte så mycket på min magen.

Visst magen har blivit mer som en "kula" istället för bara "tjock"

Så jag får väl lägga ut en bild, men jag själv tycker inte där är mycke skillnad.

Man såg de igår när jag hade "tajt" tröja men sen såg man inget när jag hade tjocktröjan på..

Så bild får ni senare idag isåfall..


Igår kväll blev det träning med familjen (en del av den, mamma, pappa, jag och micke)

blev bara ett pass på 40 - 50 minuter.

Hade extrem värk i magen när jag kom hem men såfort de gick över somnade jag gott :)


Nu ska jag äta frukost sen kolla på en film :P


Ha en underbar dag i solen.


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards