angeliin

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Alexandra Angelin - 13 september 2012 23:28

Har nyss bäddat ner mig :)
Så nu blir det en film sen sova..

Imorgon ska jag :
?städa mitt rum
?städa storarummet
? städa toaletten
? rensa garderoben på mitt rum
? rensa garderoben i hallen
?sortera saker + papper
? börja med mitt ena projekt :)

Sen på kvällen blir de hemma spa :D

Nej nu ska jag starta en film..
Natti natti på er

XoXo

Av Alexandra Angelin - 13 september 2012 23:23

Här är två bilder från ultraljudet idag :)

Av Alexandra Angelin - 13 september 2012 21:24

Mysdag med Tilde idag :)
Efter ultraljudet körde jag och hämtade Tilde, vi körde till Nova och där bjöd hon på lunch :)
Gott.. Tack snäckan.

Körde och tog en cigg med Sussie sen lite andra ärenden..

Körde hem och lämnade henne igen vid halv 5 tiden :(
Nyss varit iväg och ätit :)

Väntar på att pappa ska hämta oss sen blir de hem och kolla film :)

Två nya bilder på ultraljudet idag, läkaren gav mig dom gratis :)
Snällt av han..

Lägger upp dom sen eller imorgon..
Ha de bra

XoXo

Av Alexandra Angelin - 13 september 2012 17:55

Hjärtgranskningen på ultraljudet gick jätte bra.

Det var inget fel på hjärtat. Blev en lättnad i hela mig när läkaren sa

att allt var bra och såg jätte bra ut :)


Bebis låg på mage denna gången med (satt på knä och låg frammåt)

så gick inte se könet denna gången heller..

Men det gör inget.

Spelar ingen roll om det lir en pojke eller flicka.

Såläng bebis är frisk så är jag nöjd :)


På de sättet jag känt sparkarna idag har jag inte känt de innan..

Nästan lite oehagligt.

Är precis som bebis sparkar emot och gör en kullerbytta.

Känner först sparken sen blir de som ett luftrum som sedan fylls igen xD

Fast omöjligt att den gör kullerbyttor är det ju inte så mycke plats där är och så som den gillar att ligga :)


Underbar känsla när bebis rör sig, att veta att den lever och mår bra :)


Ha det bra på er

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards