angeliin

Alla inlägg under juni 2012

Av Alexandra Angelin - 30 juni 2012 22:08

Hejsan!!


Känns som det var år och dagar sedan jag skrev, måste skärpa mig..

Funderar på att byta blogg?

Ja kanske, får se hur det blir.


Igår vaknade jag förkyld, sjukt ont i halsen, feber och ont i huvudet.

Blev att leva på halstabletter, te med honung, alvedon och nässpray.

Mot eftermiddagen la sig febern och huvudvärken.

Drog till burlöv och mötte upp min syster och wilma och fikade med dom :)

Mysigt.


Imorse när jag vaknade så va mitt halsonda borta

Men va ännu mer förkyld, kunde knappt andas.

Legat i sängen hela denna underbara dagen, knappt kunnat röra mig..

Lixom varför just nu?!?

28 grader varmt ute och jag är sängliggande :(

Tråkigt men sant.

Aja hoppas det går över snart :)


Nu blir de vattna blommorna, sen film:)


Ha en trevlig kväll.


XoXo

Av Alexandra Angelin - 16 juni 2012 07:16

Pigg och vaken?


Vaken är jag i alla fall och har varit det sedan 06,15..

Nyss hemkommen från malmö, lämnade mamma och 2 grannar där för dom skulle till Tyskland.


Inte lönt att lägga sig igen heller.

Kl 9 börjar jag jobba, usch blir minst ett 15 timmars pass idag.

Så imorgon blir de SÄNGLÄGE för mig hela dagen lång..


Får se hur denna dagen kommer gå, men jag tror det blir bra :)


Nu blir de frukost, dusch och fix, sen iväg och handla med saker till jobb.

Sen blir det jobba.


Ha en bra dag.


XoXo

Av Alexandra Angelin - 11 juni 2012 23:35

I Fredags tog min Kusin STUDENTEN!!!


GRATTIS SOM FAAAAN RILLE!!


Kommer några bilder


                                                                   



Lite blandade bilder :)


    Morgon Mys med Zigge :)


        EGO!!!!


    Sjukt mysig liten sjö :)


       Tuffingen Jayzon <3


Nu är det dax att sova, Skola imorgon..

Natti Natti..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 11 juni 2012 22:51

Hejsan!


Nu är jag sådär OFF igen =(

Måste f*n börja skärpa mig med mitt bloggande tror jag?!


Började skolan idag..

Klockan ringde 6, men vaknade 20 över 5 och kunde inte somna om =(

Duschade, Fixade mig och åt frukost..

Körde och tankade bilen..

Kvart i 8 körde jag mot skolan, för jag visste där var vägarbete på E6an.

Men jag hinner ju inte mer än en bit innan Landskrona så händer där en Trafikolycka.

En lastbil kör in i en annan lastbil..

Stod i kö mellan 08,05 - 08,50..

Fick ringa min lärare och säga att jag blev sen, men han visste det redan för det var fer Elever som stod i den kön som hade ringt.

Kändes ju bra att börja första dagen med att komma sent..

Fast kom bara 2 min sent :P haha


Klockan 9 började vi..

Fick sluta 10 över 3 :)..


Såhär ser min vecka ut..


Tisdag : Skolan : 08,00 - 17,00

Onsdag: APL : 07,00 - 16,30

Torsdag : APL : 07,00 - 16,30

Fredag : APL : 07,00 - 16,30

Lördag : Jobb 09,00 - tidigast 00,00 (01,00)

Söndag : Slappe dag.. Ska ändast ta de lugnt för sen börjar APL och skolan igen..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 4 juni 2012 14:07

Hejsan!



Ny vecka, nya tag? :P


Igår när jag kom hem från jobb var jag helt slut och mör i kroppen..

Ca 24 timmars jobbande lördag och söndag totalt tar kol på en :P

Men men, när jag kom hem startade jag en film och bäddade ner mig.

Somnade väl ca 12, och vaknade kl 8 :P

Sjukt drygt.. Låg och drog mig i sängen till en film, somnade om och vaknade 10.

Sedan dess har jag varit vaken..


Pappa är klar med allt slipande mm i hallen, och har ställt iordning alla saker

så jag tog och skurade badrummet från allt slipdamm och skit.

Skurades från golv till tak.

Sedan tog jag mig en låååång dusch :)


Nu blir de fix sen städa rummet och tvätta..

Har massa saker jag måste gå igenom på mitt rum..

Usch.. Tur det finns mer än 1 dag :P


Imorgon blir de att gå upp kl8 för ska va i lund hos läkaren 9.

Sen kommer jag ju inte kunna somna om så då kan jag fortsätta med mitt rum..


Jag har fruktansvärt med beslutsångest angående skolan jag ska börja på nästa vecka..

Mamma är rädd att mitt knä kommer gå åt helvete.

Jag håller med..

Går de åt helvete denna gången så e frågan vad som händer? =/

Jag vill ju inte hoppa omkring på kryckor igen..

Aja, vi får se.. får tänka lite på det :)


Ha en bra dag :)


XoXo

Av Alexandra Angelin - 3 juni 2012 00:47

Hejsan..


Idag blev det jobb för min del..

Trodde inte de skull vara å mycket som det blev..

12 timmar på jobb.

Kom nyss hem, ska bädda ner mig nu, för klockan ringer om ca 6 timmar sen är det dax för jobb igen :)


Smärta i fötterna, kramp i magen..

Aja jag somnar nog snart :)


NattiNatti..

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards