angeliin

Alla inlägg den 22 september 2012

Mys

Av Alexandra Angelin - 22 september 2012 22:36

Nu börjar jag min myskväll :)
Ansiktsmask, en kopp varm blåbärs te,
Vindruvor, jordgubbar, äpple klyftor, mini morötter och en film :)

Bättre avslut på en lördag kan man inte ha :D

Tycker det är bättre att ta en kopp te med något gott till en lördagskväll än att vara ute och ränna..

Men många säger till mig ( du borde passa på att vara ute så mycket som möjligt nu för sen är du mamma och då är ute livet slut)
Jag trivs bra med att sitta hemma :)
Vännerna kan jag träffa på dagarna, varför just på kvällen/natten?
Nej jag är inte road av att va ute mitt i natten längre :)

Trevlig kväll

XoXo

Av Alexandra Angelin - 22 september 2012 21:04

Hejsan!!


Idag har jag inte gjort allt för mycket.

Har haft halsränna nästan hela dagen, illamående till och från..

Va upp kl 10 imorse.

Ett under att jag är upp vid 10 på en lördag när jag inte ens har ställt larm :D


Illamåendet kom igen när jag hade duschat..

Usch vilken kombination med illamående och halsbränna samtidigt.


Idag gick jag in i vecka 23 (22+0)

Tiden går sjukt fort.

Känns som det bara är typ max 2 månader sedan jag fick reda på de :O

Men nu tycker jag tiden kan springa iväg..


...


Tänkte skriva ner vecka efter vecka om gravidiet här på bloggen..

Men de blir en väldans massa inlägg på några dagar då :P

Så får se hur jag gör med det :)


...


Nu blir de lite mys för min del :)


Ha en underbar lördag.

XoXo




Ovido - Quiz & Flashcards