angeliin

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Alexandra Angelin - 2 september 2012 22:35

Nu är det konstaterat...

Jag klarar mig jävligt bra utan er..

Utan alla falska

alla dom som sa att man betydde något.


Jag mår så jävla mycke bättre utan er.

Allt skitsnack man fick höra varje dag om andra..

Usch och fy, är glad jag kommit från det..


jag verken vill, ska eller behöver gå tillbaka.

jag är glad med det livet jag har idag.


Många ser mig som en

Idiot?

Falsk?

Tråkig?

Patetisk?

Lögnare?


Det konstiga är..

Att allt stämmde på er..

Gick inte en dag utan ni snacade skit om någon.

När man inte va med er så snacka ni om mig??

Nej usch, klaar mig så mycke bättre :)


Nu är ni ute ur mitt liv och jag mår sååå mycke bättre.

...


Jag kan erkänna.

Jag hade jävligt dåligt självförtroende.

Mådde dåligt av det.

Men inte längre.

Jag är den jag är och ser ut som jag gör..

Så ta mig för den jag är eller skit i de ;)..


Nej nu blir det en dusch sen film..

Ha de bra..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 2 september 2012 13:21

Kl 1 körde jag och oliwia till Sturup, vi tog med oss zigge..
Oliwia stannade i bilen för hon skulle överraska Micke när han kom hem :)

Jag gick och mötte Jerry med zigge..
20 i 2 landade mammas och deras plan, kvart över 3 var vi påväg hemmåt..
Pappa åkte med oss resterande åkte med Jerry..

Skönt att ha dom hemma :)
Fick presenter :)

Jag fick
rosa converse skor :D
En plånbok
Två par lacoste strumpor
1 par converse strumpor
Converse skor till bebis :P

Och av lillebror fick jag en converse väska :)

Tack så mycket :)

XoXo

:)

Av Alexandra Angelin - 2 september 2012 13:14

Blev muffins bak igår kväll för mig och oliwia..
Fick damp på de konstiga receptet till muffins (inget vanligt recept)
Så jag improviserade :P
Sjukt goda muffins men minns inte vad jag gjorde xD

Skulle bakat frukost bullar igår med, men kändes inte lönt i med mamma och deras plan hade blivit ändrat så dom landade inte förens 20 i 2..

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards