angeliin

Alla inlägg under september 2012

Av Alexandra Angelin - 30 september 2012 21:40

Nyss varit ute en runda med Zigge :)

40 minuter, kallt men skönt att gå lite..


Funderar på att säga upp mitt gym kort?!?!

Är aldrig nere och tränar ändå + när jag ränar nu när jag är gravid blir de typ bara gå och cykla..

Och gå och betala 250 kr/månaden när jag lika bra kan gå ut och gå med hunden 2 gånger om dagen i 40 min per gång

och cykla mina ärenden i byn istället för att ta bilen..

Nej nu är det slut med lata mig :D

Så jag sger upp mitt gym kort och börjar röra på mig utan att det ska kosta pengar istället :)

Sen efter bebis är ute och man an börja träna igen så är de bättre att ta ett gym kort då ju :)


....


Nu blir det en låååång härlig dusch för min del och borsta tänderna, sen bädda ner mig i en renbäddad säng till en film..

Mys <3

Klockan ringer 07,00 imorgon :( är inte van vi det haha..

Men men vänjer mig snabbt :)


Har så frutansvärt ont i ena tanden.

Men där är inget hål.. Usch varför har jag så ont :(

Borstar ju tänderna i ca 10 min varje gång, använder mellanrums borstar och plackers..

Gaaah blir galen på detta..

När förkylningen väl gått över så ka de komma nya saker :P

Aja, skit samma nu ska jag ta en dusch..


Natti natti på er..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 30 september 2012 21:06

Från min och wilmas bio stund :)

Av Alexandra Angelin - 30 september 2012 20:27

Det är sjukt...

Jag hatar det..

Men bara för jag själv suttit där?

Förmodligen är det så..


Hatar folk som är på och mobbar och snackar skit om andras utseende.

En person kan inte alltid hjälpa att den är "för smal" "Mulligt" "Tjock" eller "Fet"

Alla ser olika ut.


Jag har själv inte haft det lätt under mina år i skolan.

Men nu har jag kommit i från det, kallar mig någon mig tjock så är det inget jag bryr mig om mer.

Jag ser ut som jag gör så acceptera det!!!

Alla är olika, varför ska man mobba/snacka skit om folk för dom inte är som ni vill att dom ska vara?

En person är lika mycke värd smal som tjock..

Usch och fy vad jag hatar mobbning.

Även om det inte snackas om mig så blir jag sårad innerst inne av att höra folk kränka ner en annan

så sjukt mycke för den har några extra kilo!!

Men personen/personerna kanske inte kan hjälpa de?

Det finns olika anledningar varför vissa är tjocka..

Acceptera dom istället :)


Ha en bra dag!!!


XoXo

Av Alexandra Angelin - 30 september 2012 20:20

Hej på er :)


Hoppas ni haft en underbar söndag :)

Det har jag haft..


Imorse blev det klädbytardag med sussie och mattias..

Även med syster :)

Fick handlat lite bebis kläder :D

Ohh vad jag älskar sånna små kläder :P

Sjukt jobbigt va det när man var där att inte veta könet.

Hade varit mycke lättare att hitta kläder då :)


Hittade en sjukt fin kofta, kommer blid på den en dag..


I eftermiddags blev det bio med Wilmisen.

Hon ville se Modig i 3D

Men gud så durt de är att gå på bio :P

2 bio biljetter, popcorn och läsk för 2 pers blev över 300 kr..

+ En parkeringsavgift på 60 kr..

Usch och fy..

Filmen var bra.

Mycket skratt och lite tårar :P

Hatar att börja gråta för en film när där är massa andra i närheten =/

Men typ alla grät, man hörde massa snörvlande hela tiden haha..


Några bloggar ni borde följa :)


Oliwias :)

Underbar tjej som skriver om vardagen, sitt liv och intresse

http://www.nattstad.se/cchunkky


Min systers

Skriver om vardagen och familj

Skriver så mycket hon hinner och har ork.

Orken finns inte alltid som 2 barns mamma

http://bechyangelin.blogg.se/


Sussies

Skriver om allt möjligt när hon har möjligheten.

Inte alltid man har tid som en 2 barns mamma :)

http://susannejonsson.bloggplatsen.se/

Av Alexandra Angelin - 29 september 2012 23:29

Bilder från igår :)



Av Alexandra Angelin - 29 september 2012 21:59

Hejsan :)
Härlig dag idag..
Legat och kollat två filmer innan jag gick upp och klädde mig.
Bakade frukost bullar i eftermiddags :)
Blev sjukt goda, pappa tycker jag borde baka fler av dom för han hade aldrig ätit godare bullar som man gör själv :D
Stolt man blir av att höra det..

Nu har vi nyss varit iväg och ätit,
Jag åt kyckling planka.
Sjukt gott :)
Nu blir det hem och vika in kläder och fixa med disken innan mamma ska hämtas :)

...

Usch vad känslig man kan bli när man är gravid :(
Inget roligt att man blir sårad så lätt..

...

Ni får ha en underbar lördags kväll

XoXo

Av Alexandra Angelin - 28 september 2012 15:24

Fredag idag :)
Typiskt alla planer idag gick i kras för min mobil flippade ut igår kväll kunde inte svara på några sms eller samtal :(
Alla smsen gick fram idag xD

Det för inte så mycket men tråkigt :(

Det blir kvalitets tid med Wilma idag istället :)
Rebecka, Johan och Ludwig ska iväg och kolla soffa så Wilma vill va med mig istället :)
Det blir iväg och äta sen lekplats :)
Mysigt..

Lillebror och hans kompis ska sitta hos oss hela helgen med vars en dator utanför mitt rum så får väl se hur lugn denna helgen blir ;)

Av Alexandra Angelin - 26 september 2012 12:49

Vaknade dunder förkyld innan :(
Just nu vill jag bara hem till min säng och bädda ner mig :(

Jag behöver halstabletter, honung, nässpray, Alvedon men mina pengar kommer på fredag..
Gaaaah damp på det..

Är på Ica maxi med mamma nu men fick gå ut och sätta mig för jag håller på att svimma..

Hörs kanske senare.

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards