angeliin

Alla inlägg under juli 2010

Av Alexandra Angelin - 30 juli 2010 22:30

Som många redan vet så natten mellan onsdagen och torsdagen var jag och mina kompisar med i en bilolycka.

Jag, Fijah, Linda, Emely, Henke, Alf, Viktor och Ramona va i broby.. Henke, Emely och Alf drog en stund innan oss, sen när vi andra 5 ska köra hem, vi hinner typ köra i mellan 10-20 minuter sen hör man bara viktor skrika oh heelvete. Vi kom i ca 80 - 90 km/h, och där fanns ingen rondell skylt uppsatt,
så när vi såg rondellen var allt för sent, Viktor stod på bromsen
men det hade regnat så dom tog inte och vi bara gled. Rätt in i rondellen
över hela skiten, o in i en refug. Jag sjäv satt i mitten och slog huvudet ett antal gånger, vi alla gick ur bilen, jag kände blodsmak i munnen och uppfatta då att vi krockat.. efter bara ett ögonblick brister Fijah ihop och har sjukt ont, chocken hade släppt och efter en kort stund känner ja precis som ett knivhugg rakt in i nacken och ryggen.. Vi hade alla änglavakt den natten. Linda ringer ambulans, och brandkåren och ambulansen kommer till platsen, Fijah åkte ena och ramona åkte med henne, Jag fick åka andra fastspänd på en hård jävla platta och bår + en nackkrage som inte va så härlig att ha på sig, linda åkte med mig.. i Ambulansen fick ja en slang i handen (dropp) och syrgas i näsan, jävla slangjävel man skulle ha i näsan. fick smärtstillande sen inne på sjukhuset klippte dom av mina kläder och direkt upp på röntgen.. när jag kom ner från röntgen tjatade jag om att få gå på toaletten, ett par timmar senare fick jag äntligen gå på toa.. Fijahs kommentar till mig idag, de liknade som du hade knullat i 14 veckor så som ditt hår stod åt alla håll o kanter.. tro fan de, vred o vände mig så ont jag hade. halv 7 -7 tiden blev jag hämtad 40 min innan hade alla andra åkt. Fick även med mig nackkrage som jag ska ha i 14 dagar, men den gör sjukt ont, trycker på nyckelbenen och får svårt att andas.

vi blev lindrigt skadade och vi ska vara glada att vi lever..


Av Alexandra Angelin - 7 juli 2010 04:00

Jahapp, de va ett tag sedan ja skrev..


Igår va ju bara kvällen sjuk,

va me linda, vi träffade victor på en cigg utanför vårdcentralen i stp, rätt som de va skriker linda till och både hon o ja flyger ut ur bilen o springer där ifrån, vi går sakta tillbax, då e de en skalbagge eller något som kommit in i bilen, o ingen av oss vågar ta ut den, o sen kom en sjukt STOR röd mal, och den va inte liten vill ja lova, vi sprang omkring o hoppade o hade oss, victor fick sig ett gott skratt i alla fall..


Dagen idag har varit soft..

Cizzi kom till mig på eftermiddagen, sen kom linda o danne på en cigg, sen drog dom o käkade, danne lämnade av linda hos mig efter dom käkat och ja cizzi o linda satt o spelade kort, sen drog cizzi o diana kom hit, Grattis till körkortet ännu en gång, så vi körde runder och victor kom och träffade oss, jag o diana drog till malmö o hämtade upp hennes ex sen bjöd han på kycklingkebab tallrik (puligt).. Sen blev de köra lite mer, i med hon fick sitt körkort idag ville hon ut o köra lite.. sen vi typ 10 tiden körde hon hem o lämnade mig o ja tog pappas bil, drog till arlöv o va där i typ 2 timmar, sen till stp o träffa linda, annelie, victor och nils, sen drog annelie och ja o linda satte oss i victors bil o körde en runda i lund =)

har nyss varit o träffat jessica <3 big love too you, så nu blir de väl starta en film, klockan e mycke o ja e inte trött ens..


får skärpa mig med skrivningen nu tycker ja =)


nattinatti <33

Ovido - Quiz & Flashcards