angeliin

Alla inlägg under mars 2012

Av Alexandra Angelin - 27 mars 2012 14:53

Hejsan..


Igår blev det bio :)

Filmen var ju se värd i alla fall..

Men finns MÅNGA bättre filmer..


Idag blir det att åka och kolla bil :D

Äntligen kanske jag får egen bil igen..

Fast har varit skönt utan bil och inte behöva köra över allt..


Får min nya mobil förmodligen nu i veckan och då får jag ÄNTLIGEN nytt nummer med.. GÖTTANS!!!


Så nu blir det dax att rensa ut bland vännerna, inte alla som kommer få mitt nummer då en hel del faktist visat sig vara Extremt falska!


Aja nu ska jag cykla ner och handla sen ikväll får vi se om jag har ny bil eller inte :)


Ha en bra dax i denna underbara sol..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 26 mars 2012 16:34

Hejsan!


Ny vecka och nya tag..


Helgen har varit.. från ett helvete till sjukt bra :)

Behöver inte gå in med på det nu..



Somnade ca halv 5 - 5 imorse, kunde absolut inte somna innan, var helt sömnlös..

Kvart i 7 va det dax att gå upp för att köra pappa till jobb för jag och mamma behövde bilen idag..

(imorgon blir det kolla bil till mig)

Efter jag lämnat pappa vid halv 8 ungefär så gick jag och la mig i 2½ timme till :)

Sköööönt..


Halv 12 körde jag mamma några ärenden, sen in till Entre, åt kina mat, sen shoppade vi lite..

Jag fick i alla fall köpt mig en ny VÄSKA!!!

Kommer bild en annan dag :P


Sen blev det hem och städa huset..

Har nyss varit och hämtat pappa, nu blir det fix för snart ska

Jag, Mamma, Micke och Oliwia in till Entre för vi ska gå på bio..

Någon 3D film, kommer inte ihåg vad den heter..

Sen ikväll blir det massa fix..


Tror helgen kommer bli toppen.. Om jag nu åker :)

Behöver komma bort här ifrån i alla fall :)


Aja dax att göra vi mig, pappa ska snart köra oss in till malmö..


XoXo




Av Alexandra Angelin - 23 mars 2012 00:49

Hejsan..


Får bli ett litet natt inlägg med =)


Efter jag hämtat mamma på jobb ikväll drog vi ner och tränade 1 timme.

Över skönt..

Känner verkligen att jag är på rätt spår nu, och jag är verkligen motiverad.

Har kommit en bit på vägen men har dock VÄLDIGT mycket kvar.

Men fortsätter jag såhär så kommer det nog gå fort =)


Blir träning imorgon med, fast funderar på att cykla ner där på förmiddagen istället

(då får jag lite extra träning med)


Sen helgen blir det jobb :)

Och förhoppningsvis åka och kolla bil imorgon :D..


Nu blir det duscha, ansiktsmask, noppa ögonbrynen och raka benen sen lägga mig i min ny bäddade säng och kolla film..


Imorgon ska jag F*N ner och sola i alla fall :D


Natti på er alla underbara..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 22 mars 2012 20:14

Läs, Följ och sprid min lillebrors flickväns blogg..

Den är verkligen värd att läsa, jag sjlv gör det flera gånger om dagen :)


http://cchunkky.blogg.se/



Läs även Rebeckas blogg


http://rebeccapedersen.bloggplatsen.se/




Nej nu blir det fixa tvätten sen städa mitt rum innan det blir träning..


Puss på er..


XoXo


Av Alexandra Angelin - 22 mars 2012 20:05

Igår tog jag BUSSEN in till Lund..

Inte ofta jag tar buss :O

Men ändå ganska skönt att inte behöva leta parkering mitt i Lund..


Wilma följde med mig så vi mötte upp Tess och drog o fikade på Espresso House!

Gott, För mig blev det en Mocka Latte och en liten bit Choklad Cheescake.

Wilma valde en jätte stor Chokladbulle och en hallon/blåbär Dricka..

Sjukt underbart väder, vi satt nod där i  2 timmar i alla fall.

Wilma var sjukt duktig, satt kvar på sin stol och busade med Tess hund!


Efter det så gick vi upp vid tåget och mötte sandra, vidare till en djuraffär för Tess skulle handla.


Tess åkte sen hem och jag, Sandra och Wilma tog bussen mot staffanstorp igen.


Väl hemma igen så skulle vi åka och äta på Restaurangen med pappa och micke, så det gjorde vi..

Sen körde vi och lämnade wilma och körde och handlade hårfärg till Sandra som inte ville ha svart hår mer..


Lite bilder!


                   



Jag lovade ju även att lägga upp en bild vad min Chef hade handlat som jag hade på st patricks day..

Så här kommer bild på det :)


           


Och även en påChefens son i mina snygga brillor ;)


Ha en fortsatt trevlig kväll :)


XoXo




Av Alexandra Angelin - 22 mars 2012 19:51

Jag är ju jätte dålig på att uppdatera mig..

Tror verkligen det är dax att skärpa sig nu..


Idag har jag inte gjort så jätte mycket..

Wilma kom hit vid 10 tiden imorse då becky och johan skulle på begravning..


Hon öppnar min dörr vid typ 1 tiden när jag kollar film och säger

- zigge ville gå ut och bajsa, så han är där ute..


Jag flög upp ur sängen för hunden lyssnar inte för 5 öre och wilma började gråta som bara den..

Hon trodde nog jag blev sur på henne när jag skrek på zigge.

Efter ett tag fick vi tag i hunden så då gick vi in och tog på oss för att gå ner i byn.

Wilma ville äta köttbullar med potatismos, så vi gick ner till james så hon fick äta.

Mamma skulle ändå ta bussen där..


Rebecka och Johan hämtade upp Wilma på james och jag och zigge gick hem igen.


Kommer ett inlägg om gårdagen om en stund..

Håller på att lägga in bilderna från igår bara :)


XoXo

Av Alexandra Angelin - 19 mars 2012 17:36

Hejsan..


Usch vad dålig jag blivit IGEN på att skriva :(


Fredag: Kommer ärligt inte ihåg vad jag gjorde, mer än att på kvällen drog jag ner och tränade i 1 timme :P


Lördag:

Det blev jobb för min del, Firade ST patricks Day.. Kommer bjuda på en bild vad min chef handade som jag hade på mig..

Va sjukt trevligt på jobb och blev sjukt mycket att göra..

Då jag började klockan 5 och trodde typ jag skulle jobba till 10, så jag tog mina kackade stövlar på mig..

Men nej vi kvart i 11 hade jag sjkt ont i fötterna och fick ta på mig foppa toffler jag hade på jobbet..

Dennis,Phille, Jimmi,Felizia mm ville jag skulle med till åkarp kl 12 och festa, Men jag slutade inte innan dess..

Halv 1 bestämde jag, Mattias och Mange oss för att dra ut i Malmö istället..

Så vi halv 2 stängde vi på jobb och min chef körde oss hem till mig så jag fick byta kläder..

Sen blev vi hämtade av taxi och åkte in till Malmö..

Hade sjukt jävla roligt.. Brukar inte va ute o Dansa längre..

Men denna gången både drack och dansade jag en jävla massa..

Måste lätt göras om :)

Tack för en super trevlig kväll..

Va hemma typ vet inte.. efter halv 6 i alla fall xD


Söndag:

Vaknade sjukt pigg kl 12, sen kom min syster, wilma och johan hit :)

Massa mys med busungen som kom in och la sig i min säng brevid mig :)

När dom drog så gick jag in o duschade o fixade mig sen körde min bror mig hem till min syster för vi skulle åka på innebandy match.

Jag skulle gå ner o handla med Wilma innan vi skulle åka men jag fastnade till filmen Prinsessan och Grodan som wilma satt och kollade på.

Men blev störd mitt i filmen för vi skulle åka..

Johan och dom vann med 8-4 :) Göttans..

Blev hem och kollade filmen..


Fick huvudvärk så låg kvar i min säng och väldigt ovanligt för mig så somnade jag vi typ halv 10 :O


XoXo

Av Alexandra Angelin - 16 mars 2012 14:53

Hejsan!


Ännu en riktigt fin och härlig dag :)

Sjukt underbart..

Hunden springer ute i trädgården och jagar sin pipleksak...


Själv ska jag snart sätta igång och städa.

Tror jag får börja hjälpa till mer här hemma faktist,

lixom jag har världens snällaste pappa som ställer upp till 1000% för mig

men ändå gör jag nästan ingenting tillbaka..


Igåt blev det ett kvälls pass på gymmet, tränade hårdare än vanligt så till och med min mamma blev chockad men stolt över mig..

Kändes skit bra =)


Ikväll blir det ett pass till :)


Känns konstigt att vara utan bil :O, men ändå skönt att bli av med den just när det är så härligt väder,

Jag som är så fruktansvärt lat och ALLTID tar bilen när jag ska någonstan (så om jag bara ska ner och handla cigg)

Men idag har jag faktist CYKLAT till byn :)

Riktigt härligt väder att cykla i..

Saknar faktist inte att köra bil, för bensinen är så fruktansvärt dyr ändå :P


Nej nu blir det städa och sedan förbereda maten :)


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards