angeliin

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Alexandra Angelin - 25 september 2012 09:43

Hej på er :)

Då var det en ny dag.
Vaknade strax innan 8 av att min bror höll på att missa bussen som vanligt ....

Kvart över 9 va jag på arbetsförmedlingen..
Gah hatar verkligen de..
Från och med måndag måste jag gå på möten varje dag i Lund dör jag måste få ett jobb..

...

Nu blir de en cigg med Sussie sen hem och äta frukost.

Magvärken och huvudvärken va över när jag vaknade..
Men börjar bli förkyld Blää hatar förkylning.
Hatar när man blir tjock i halsen och att näsan rinner så man måste snyta sig hela tiden..

Kanske ska låsa in mig på mitt rum och bara stanna där så jag inte blir värre..
Lillebror har smittat mig :(
Aja hörs säkert senare idag
Ha en bra dag

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards