angeliin

Alla inlägg under augusti 2011

Av Alexandra Angelin - 31 augusti 2011 00:39

Idag va de träning.. Fast blev kubb spelande för typ oss alla :P ganska ballt hade vi haha :)


Inte gjort så mycke idagfaktist.. va ute en sväng me linda nu på kvällen..

Va o hämta mamma på jobb.. Så chefen fråga om jag an rycka in på söndag.. 12 timmars pass.. De ja inte visste va att jag får sköta ganska mycke ensam, Servering, beställningar och kassa.. Men det klarar jag.. o de vet chefen med, annars hade han inte lagt ansvaret på mig :P..


Ojskibojski som de kan gå.. Ni två e inte kloka xD..


Nu blir de film


XoXo

Av Alexandra Angelin - 29 augusti 2011 06:28

Godmorgon =)


Ny vecka och nya utmaningar..


Helgen har varit super.. Fredagen spenderades på Harrys med Mamma, Pappa, Patrik, Lotta och två andra.. Hade det jätte trevligt. (även pappas o patriks gamla arbetskamrats söner kom dit)..


Lördagen tog jag det lungt, blev kockarna med en j*vla massa en stund.. Sen blev det hem och kollade film med jonas o jerry.. Vid 3 tiden drog jag till * va väl hemma vid halv 9 på morgonen o somnade Dirr..


Söndag: Sov bort halva dagen, sen gjorde ja inte alls mycke, blem film sen hämta mamma.. Spelade lite med jerry på kvällen.. sen drog jag till * och kom nyss hem =)


Idag e de dax för en ny start, och denna gången kommer jag lyckas, nu VILL jag själv, mamma kommer stötta mig det vet jag, Men jag vet att jag kommer klara det för att jag litar på mig själv och jag vill verkligen det denna gången :)  INGEN ska kunna hindra mig...


Dax att börja..

Ett under.. jag har ätit FRUKOST!! haha :D


älskar verkligen min familj och mina vänner (ni vet vilka ni är)


XoXo

Av Alexandra Angelin - 25 augusti 2011 01:25

Hejsan.


Denna dagen började inte bra..


Inatt kunde jag inte sova, så jag skurade köket från golv till tak. Sista gången jag kollade på klockan va den 06,38.. Halv 9 kommer mamma in och väcker mig o säger att jag måste köra lillebror till skolan för dom hade kollat fel på bussarna. Gick ola mig direkt efter jag lämnat han igen. Vid kvart i 12 kommer min storebror och väcker mig och ber mig köra honom till sjukgymnasten (hans knä blev skadat på en fotbollsmatch igår), så det va bara till att köra han.. Hinner inte hem innan det är dax att köra mamma till sjukhuset för hon skulle först inn och prova ut inlägg till foten och sen på mamografi (STAVNING).. Sn körde jag henne till jobbet..

Blev direkt hem och stoppa in kyckling filén i ugnen och göra resten av maten.


När vi satt och åt kom jonas hit, så vi satte oss och spelade kort med jerry och patrik :)


Halv 10 va det dax att hämta mamma, jag hinner inte mer än stänga av bilen utanför mammas jobb innan min lillebror ringer och säger att jag måste komma hem fort.

Pappa behövde åka till akuten, han hade skurit sig på en grönsaks skärare. Så efter 2 timma på akuten så va han klar och hade fått ett par stygn..

Jag trodde inte att jag var så känslig mot blod men shit, kände mig jätte yr, känndes som jag skulle svimma, mådde jätte illa och kände riktigt smärtn pappa hade när dom stack in bedövningssprutan i såret flera gånger.. Stackars min pappa  ..


Nu är jag äntligen hemma och ska sova för mår fortfarande inte helt bra..

Möte imorgon.. JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN PRAKTIKPLATS/LÄRLINGSPLATS :D:D..


xoxo 

Av Alexandra Angelin - 24 augusti 2011 01:59

Hejsan!!!


Det var ett ganska bra tag sedan jag skrev.

Det har hänt en jävla massa i mitt liv sedan dess i alla fall, både BRA och DÅLIGA saker.. Men jag lever =)


I torsdags fyllde jag 22år, då kom Mormor, syster, johan, wilma, patrik, tobbe och rille hit tack :) Även mamma, pappa, lillebror och storebror va här såklart.. Tack för en trevlig födelsedag, Synd bara lotta och felizia inte kunde komma.

Fick en pingvin Tårta av min syster som hon själv gjort (kommer bild) och en muffins bok :) Sen fick ja pengar av mormor och kusinerna :) TACK!!


Fredagen blev det först träning.. iväg o handla inför kvällen sen lämna mamma på jobb..

Va hemma ca halv 5, de blev laga mat till pappa, jerry,mig o micke.. Färgade mickes o mitt hår sen blev de fix.. Kl6 kom massa kompisar till mig så började vi festa.

Fick en ÖL BONG av Linda, inte de bästa för fan va man blev full :O..

Kvällen blev lyckad.. Vi drog in till MF för att kolla perikles :) Sen väl tillbaka till staffanstorp började allt de tråkiga.. Går inte in på vad som hände.. Men tack så mycket alla


Resten av helgen tog jag det lungt :)


Bilder på tårtan

   


XoXo 

Ovido - Quiz & Flashcards