angeliin

Alla inlägg under december 2010

Av Alexandra Angelin - 8 december 2010 13:58

Tjosan, nu är ja här igen, varit dålig på senaste att skriva :P


menmnen nu ska de skärpas och skriva oftare


föll tillbaka för någon dag sedan och fick massa konstiga tankar, vet inte varför men de va visst normalt. Men jag VET att jag är starkare än vad jag tror och kan klara mig från det. Vill inte behöva tänka tillbaka till det, och jag SKA inte göra det igen, jag har min familj och mina vänner, bara att prata med någon om det.. Men jag vågar inte, så jag måste bara lära mig att våga.


igår kväll var emely och henke här, henke bänka sig vi tvn som vanligt och emely och jag baka pepparkakor, sedan kom linda igen och då satt vi alla 4 i köket o snackade en massa.. skit härligt..


nu e här städat i hela huset, mår mycke bättre om jag får städa :O vet inte vf men men de går väl me över, så nu är här tända ljus i alla rummen på nedanvåningen, och jag håller bara åt linda, så hon kommer hit senare idag och hämtar det..


becca är påväg hit så vi får ses (äntligen), ska hjälpa henne med hennes lastbilsteori, sen vet jag inte vad som händer.. ska fortsätta baka åt linda i alla fall de vet jag.


men men tvångstankar och deperitionsångest e bajs.. bara till att tänka frammåt så blir de nog bättre.. =)


efter nyår blir de ändring på allt.


ha de bra heeej <3


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards