angeliin

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Alexandra Angelin - 9 september 2012 21:27

Hej igen..

Ja då var denna dagen slut..

Imorgon är det måndag, då blir det Barnmorskan för möte..

..


Har sussit framför datorn ute i köket i ca 2 timmar coh skrivit massa papper som jag behövde få klart..

Även fyllt i massa annat skit..

Hjälpt lillebror med läxan i ca 1 timme..


Nej nu ska jag da mig en dusch sen borsta tänderna och sova :)


Trevlig kväll på er..


XoXo


Av Alexandra Angelin - 9 september 2012 15:37

Vaknade vid 11 idag..

Satte mig framför datorn ett tag innan jag åt frukost.

Kan inte äta direkt när jag vaknar =/


Efter jag ätit blev det att gå ner till sockerbruks parken med sussie, mattias och barnen :)

In om city gross på vägen hem..

Nu är jag hemma och ska rensa min garderob och städa undan på rummet.. kan ju knappt gå in på migg rum ens xD

Massa saker över allt..


Sen blir de sätta mig ner och skriva en lista på allt jag behöver, allt jag ska handla mm..

Fast de mesta väntar jag med tills jag ska till ullared i början på november :)

Så där blir de nog en hel del som handlas.


Nej dax att börja så jag inte ara få hälften gjort..


Skriver säkert senare.


XoXo

Av Alexandra Angelin - 9 september 2012 15:33

Igår gjorde jag inte så super mycket..

Drog till sussie sen gick jag hon och barnen ner till lotte.

Efter de gick vi hem och jag körde hem igen..


Precis när jag ska starta en film kommer min farbror och behöver starthjälp,

så jag körde och hjälpte han :)

Sen hem igen och kolla filmen..

Efter filmen körde jag hem till min farbror en runda..

Anette var där =)

Trevigt att träffa henne..


Körde och hämtade mormor och vidare till ica maxi för hon behövde handla mat..

Hem och lämna henne sen vidare till kyrkan med sussie.


Planterade en blomma till hannah och klippte bort allt dött på roserna.

Hade köpt en ljuslykta till henne som jag satte där :)

Nu får där inte plats mer nere vid hennes grav..

Fick tänt ljus till henne och till mia <3


Saknar er båda två.. <3<3


Sen blev de hem och kolla film med lillebror :)


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards