angeliin

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Alexandra Angelin - 18 september 2012 23:34

Så var denna dagen över :)

Nyss kollat film, druckit blåbärs te och ätit popcorn.. Gottigottgott


Nu blir de att ta en dusch och borsta tänderna..

Klockan ringer 9 imorgon för jag måste ringa några samtal

göra några ärenden sen tippen och sen söka jobb :)


Bebis sparkar för fulla muggar när jag drack te xD

Mysigt att känna de lilla livet.

Fast inte när de e kisse blåsan den sparkar på hela tiden..

Men bara till att vänja mig :)


Systers knodd är beräknad på Fredag, får hoppas det lilla livet kommer då eller innan dess :)

Fas mig gör de inget, jag lär ju få träffa mitt syskon barn förr eller senare.

Men för min systers skull hoppas jag den kommer nu i dagarna.

Vill intemin syster ska behöva lida, ha ont, klaga och vara gnällig..

Allt de dära gnället är inte min syster?!?

Hon brukar ALDRIG vara så gnällig..

Usch stackars henne :(

Men de kommer snart ett undervärk av allt onda så hon får stå ut lite till de klarar hon :)


Nej nu blir de en dusch.

Natti på er alla..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 18 september 2012 19:26

Hoppsan :)


Idag har jag varit riktigt flitig ju :P

Mitt rum är snart helt klart :D

Så imorgon blir de tippen..


Tvättmaskinen går på högvarv 3e maskinen i nu..

Usch massor av tvätt.

De blir att tvätta lakan efter den 4e maskinen..


Maten står på spisen..

Pappa och jag hjälptes åt så de blir kyckling curry gryta med ris :) Smaskens..


Va ute med zigge en runda i regnet innan..

De e nog ända gången han inte vill vara ute faktist är när de regnar haha..


Naj dax att duka sen äta.

Ha en bra kväll på er.


XoXo

Av Alexandra Angelin - 18 september 2012 13:28

Vaknade till vid 7 imorse av att pappa skulle cykla till jobbet :)

Gick upp och borstade tänderna men somnade om direkt jag kom in i sängen och startade en film xD


Vaknade igen vid 10 och behövde gå på toa, gick in och la mig i sängen..

kl 11 kommer mamma in och fråga om jag ska sova länge till eller om jag kan gå upp och koka vars en kopp te

medans hon går ut med zigge.

Så jag gick upp då :)


Satt i köket och drack vårat te.

Mamma tömde garderoben i hallen (yeey jag slapp)

Har kastat massa skit där ifrån nu :) så nu kan man gå in i den igen haha..


Sitter och håller på med en av mina kartonger som stod i garderoben.. Blir en hel del från den som med kastas..

Undra varför jag sparar ALLT skit?!?!..


Och Sussie hade inte blivit glad om hon varit här och sett de..

ÄNNU mera glas xD haha..

Men dom ger jag till micke, han vill ha cola glas.

Och jag behöver inte fler glas än vad jag redan har..


Hittade min gamla mobil i kartongen med..

Kollade igenom video och bilder..

Hittade massa sjuka video på den :P


Hittade även 5 video på wilma :)

Får se om dom kommer upp här..

Kanske inte är jätte lönt med 4 av dom för dom är sne filmade :(

Men två av dom kan ni få redan nu :)

ena som läggs pp nu är sne filmad men så söt hon är där :D

Vet inte hur gammal hon var där men väldigt liten


+ 3 bilder.. 2 på våran snögubbe vi i familjen gjorde tillsammans för några år sedan och ett pepparkaks tåg pappa gjorde för något år sedan :D



 


     


Dax att forsätta med mitt nu innan jag ska lämna mamma på jobb..


Hörs kanske senare.


XoXo
 

Ovido - Quiz & Flashcards