angeliin

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Alexandra Angelin - 11 september 2012 17:51

Måste köra till eco hallen en dag :O

Hittade sjukt fina ljushållare sist jag var där med sussie

Men nu har jag anledning att köpa dom :P

Vill ha två av dom i lägenheten sen när jag flyttar på vars en sidan om sängen på väggen :)

Så blir en tur dit en dag..

Billiga var dom med :)


Här kommer dikterna från dom + från några tavlor där med var :)


"Lär dig

livets

stora gåta

Älska

Glömma Och

Förlåta"


"Kärleken

ser inte med

Ögonen

utan med

Själen"


"Vi tänker

sällan

på vad vi har,

men

ofta på det

vi inte har"


"Det

viktiga är

inte

hur man

har det..

utan hur

man tar det"


"Ingenting

är omöjligt..

Det

omöjliga

tar bara lite

längre tid.."


"Lyckan är

som en parfym.

Man kan inte

hälla den på andra

utan att ett

par droppar faller

på sig själv.."


"Vi är värda all kärlek och lycka i världen"






Av Alexandra Angelin - 11 september 2012 17:17

Hejsan!!


Seg dag..

Har vaknat flera gånger inatt usch =/

Men men så kan det vara..

Kan inte ligga på mage längre nu mer än typ 10 minuter sen får jag ont och måste vända mig..

Jag som ÄLSKAR att ligga på mage.. men det är bara att vänja sig nu :)


Jag kanske ska ta och rensa min garderob på kläder..

Det låter som en bra ide..

Har massa saker jag inte använder.

Kläder med hål i, Förstora kläder mm..

Fast dom förstora kläderna får jag spara, för magen lär ju växa lite mer ;)


Men lägger dom i en hög för sig såläng..

Men allt med hål i ryker..

Blir att köpa nytt sen när bebis är ute och jag gått ner tills jag är nöjd..

Fast jag ska ju inte klaga.

Istället för att gå upp nu när jag är gravid så går jag ner :P

Haha..

Magen växer men kilona minskar, skönt det..


- 14 kilo totalt sedan jag fick veta att jag va gravid :)

...


Ikväll blir det träning med familjen :)

Vill att det ska vara torsdag så jag får gjort hjärtgranskningen på ultraljudet..

Så att jag får se att allt är bra :)


Jag har besluts ångest..

Om de går att se könet denna gången vet jag inte om jag vill ta reda på de :O

ohh.. jag vill men ändå vill jag det blir en överaskning..

men det återstå att se vad jag bestämmer mig för :)


....


Jag är glad jag har kommit ifrån vissa personer, jag mår så mycke bättre nu.

Jag är den jag är, jag behöver inte rätta mig efter något annat.

Jag gör mina egna val och hur jag vill :)


...


Ha en underbar kväll..


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards