angeliin

Alla inlägg under januari 2012

Av Alexandra Angelin - 25 januari 2012 16:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Alexandra Angelin - 23 januari 2012 16:51

Ny Dag nya tag..


Ny vecka.. Mitt rum är nästan helt klar renoverat nu.. Lite lister kvar bara.

Men jag kan ÄNTLIGEN få flytta in mina saker i rummet igen, så nu slipper jag sova i storarummet..


Listerna tar vi senare, för de e bara några till golvet och några till taket :)


Några för och efter bilder.. Sen kommer där bilder på rummet när de e helt klart sen :D



Före

   

Efter

          




Fick ett telefon samtal innan av ett jobb jag inte ens sökt.. Arbetsförmedlingen hade uppgett till den Arbetsgivaren att jag passade för det jobbet :)


Så jag ska på arbetsintervju på Onsdag :D


Nej dag att fortsätta med rummet

ha det bra


XoXo

Alexandra

Av Alexandra Angelin - 12 januari 2012 18:33

Hejsan..


Dax för att renovera här hemma..


Allt till mickes rum e klart, Svart och orange blir de :)


När vi kommer till mitt rum så har jag feta problem med vilken färg jag ska ha på 3 av väggarna..

Stora väggen ska bli svart, men dom andra 3 då :(

Snacka om problem, Gaaah hjälp mig tack!!


Jag ville ha mörklila, men då kommer mitt rum bli jätte mörkt och se jätte litet ut..


sen funderade jag på om man skulle ha 3 vita väggar och en svart

eller 3 vita och en mörklila.

en svart och 3 ljuslila.

eller 3 mörklila och en vit..


Oh ge mig färg förslag :(

Allt jag har på rummet e typ svart och vitt..

Vill ha något med färg ju..

..


Sen e mitt andra problem..


Blond eller brunett..


Trivs sjukt bra i båda, men oh vet inte vilket jag vill ha :(.



Turkiet i sommar yeey över nice..


Ha de gött.


XoXo

Av Alexandra Angelin - 10 januari 2012 01:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

OMG

Av Alexandra Angelin - 4 januari 2012 17:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards