angeliin

Alla inlägg under september 2012

Av Alexandra Angelin - 1 september 2012 16:23

Idag känner jag mig inte lika slö i kroppen :)
Men har fortfarande ont, men som sagt det går över hoppas jag :)...

Är som sagt inte slö i kroppen idag så nu ska jag sätta igång med resterande städning :)..

Idag kommer mamma, pappa och Micke hem :D Max med :P
Deras plan skulle landa 23,10 men Jerry hade varit inne och kollat och då va de ändrat till 01,30???
Drygt, mitt i natten ju..
Mest drygt för mamma och dom att bara sitta och vänta på flygplatsen så länge :(..

Men mamma skulle ringa mig när dom var vid flygplatsen och säga när planet lyfter.. Så får vi ju se då när dom landar :)

Nej nu ska jag fortsätta städa innan jag ska göra något att äta :)
Ha en underbar lördag alla..

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards