angeliin

Alla inlägg under maj 2012

Av Alexandra Angelin - 31 maj 2012 11:49

Mobilen ringde 2 timmar tidigare än mitt Alarm..

Men de va från ett jobb jag sökt..

Så ja, de va bara till arr piggna till och prata :P


Så den 19 juni ska jag på arbetsintervju.

Känns ju bra att få en arbetsintervju när jag precis har börjat skolan då :P


Men får jag jobbet väljer jag det istället för skolan, helt klart :)


Nej nu ska jag fixa mig sen dra och jobba..


Får se vad som händer ikväll :)


Ha en härlig dag.


XoXo

Av Alexandra Angelin - 27 maj 2012 23:07

Då var denna veckan slut..


Igår hade jag en sjukt ball kväll/natt..

Helt sjukt =)


Tack för allt <3..


Idag blev de jobb, fy faaan va ju nästan helt död på jobbet xD

Men det gick bra ändå..

Blev sjukt mycket att göra..

Sjukt många va och åt för de är ju mors dag..


Har extremt ont i mina fötter :(


Så nu blir det en dusch för mig..

Sen film med popcorn gott :D


XoXo

Av Alexandra Angelin - 23 maj 2012 20:10

Drog med mig micke och oliwia till malmö..

Jag ville shoppa :D


Så idag blev det skor och mera smink :D

Kommer inte ens använda allt smink men men..

Alltid bra att ha massa olika :P


             

Skorna älskar jag :D

Fast ska inte ha dom förens midsommar då jag ska på 50 års fest :P


Har nyss ätit pizza, men nu mår jag skit illa.

Bud på att bara ligga i sängen hela kvällen..


Fast nej, blir att fixa mina ögonbryn och städa rummet.

Sen vet jag inte, de blir nog chilla, mår inte alls bra just nu..


...


Imorgon bitti blir det första besöket av 3 möjliga..

Så får se hur det går..


Ha en nice kväll..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 23 maj 2012 16:07

Inatt fick jag sova ut..

Sov i nästan 12 timmar, Galet!!


När jag vaknade gick jag ut och satte mig i solen med min

Lika jordgubb/lakrits

Över god :)

 


Gick över till grannens baksida där mamma satt och tog ett glas vin och snackade skit :)


Sen var det dax att köra mamma till jobbet..

Och jag blev sjukt sugen på en bakelse, men dom hade inga kvar så fick bli

någon konstig sak. men blev sjukt mätt och gav halva till mamma :)


    ..


Igår var jag ju och fikade med Diana i stan, sen drog ja även och handlade..


Bilderna har ni här :)

       


Ringen och öronhängena handlade jag med linda här om dagen :)


Dax att sätta sig ute i solen igen.


XoXo

Av Alexandra Angelin - 22 maj 2012 21:15

Hejsan..


En sömnlös natt och nu är jag trött..

Bud på att lägga sig tidigt idag?!?!

Har nyss klippt stora gräsmattan, ska vattna blommorna och ta in tvätten.

Lagade även maten idag, hamburgare med potatismos :D


Drog till Lund och träffade diana o satte oss på uteserveringen vi espresso house och fikade :)

Sjukt underbart väder..


Har även yrat omkring med min syster idag..

Alltid trevligt med en dag med sin syster :)

Fick pratat sjukt mycket, glad att hon är den som visar mest att hon stöttar mig :)


....


Man börjar inse vilka som e ens riktiga vänner nu.

Att man varit så blåst och missat allt innan.

Nu kommer allt krypande.

Men jag är glad att de är nu och inte senare.

Undra hur långtid de tar innan du/ni hör av er egentligen om inte ja skriver först..

Nej nog om det..


.....


XoXo

Av Alexandra Angelin - 22 maj 2012 21:02

Allt bara snurrar..

Ja de snurrar väldigt mycket.

Alla tankar..

Motgångar som medgånger.

Vet inte vad jag vill.


Har fått tid på torsdag morgon att prata med en..

Sen ska vi boka en tid till nästa ställe..

Sen där e det dax att bestämma dig, så då blir de i så fall boka de sista..


Har en syster jag kan prata med som varit med om samma sak..

Men allt är så jävla svårt.


Jag vill men ändå inte?!

Eller jo jag vill, men klarar jag det? Ja de tror jag garanterat.

Men det har sina nackdelar.

Och nackdelar finns de fler än fördelar.


Som de känns nu så har jag bestämt mig, men det går i vågor..

Ena stunden JA andra NEJ!!!


Ohhh vad svårt detta är..

Nej men mitt val och mitt liv..

Skiter totalt i vad andra anser/säger/tycker om mig och mitt val..


Iband är man efterklok..

Att man inte bara kan spola tillbaka tiden dom veckorna och få de ogjort så hade man inte behövt ta ett sådant hära tufft beslut, för det är verkligen inte lätt..

Absolut inte när jag ska bestämma själv..

Allt är mitt eget val.. Ja men de e ju inte lätt..

Känns som det jag vill nu är rätt, så ska se hur länge de håller fast såhär.




Av Alexandra Angelin - 22 maj 2012 13:42

Varför just jag?!?!

En sömnlös natt med tårar..

Har inte kunnat äta eller sova.

Bara gråtit..

Men tårar tar inte bort någonting..


Har snackat med min syster, älskar dig och tack för du finns för mig <3


Detta kommer bli det svåraste valet i mitt hit intills..

Finns mycket jag kommer grubbla på nu ett tag fram över.


För och nackdelar?!?

Vill eller vill inte?

Bra eller dåligt?

Klarar eller klarar inte?.


Fast valet står i mina händer..

Det finns ingen som kan påverka det..

Men just nu vet jag inte ens själv vad jag vill..

Allt kom som en chock..


Vad jag än väljer så kommer folk se ner på mig..

Kommer tycka jag är en idoit som gör fel.

Kommer snacka sitt bullshit och sprida rykten.


Fast i de läget får jag ju se vilka som e mina riktiga vänner i alla fall..

Och jag får se vart dom står..


Men som jag sa så vet jag inte själv just nu hur jag vill göra..

Så jag får ta och tänka mig för riktigt noga så jag inte ångrar något eller

drar förhastade slutsatser...


XoXo



Av Alexandra Angelin - 21 maj 2012 00:17

Hej..

Sorry för jag inte uppdaterat, men har haft mycke att göra.

Så ni får klara er ändå :P

Idag när jag väl vaknade kl 1 (A) så blev de dusch o fix..

Vid 3 drog jag och shoppade lite snabbt med Sussie J

Bilder på vad jag köpte

             

 + jag köpte spolarvätska xD


Efter de körde jag och lämnade henne och drog till jobbet
för att prata med min chef.

Åt trippelburgare (3 mini hamburgare )

 

 Stannade där till halv 9 sen körde jag o hämtade
min bror och körde till ica maxi o handlade hårfärg och kiwi raklödder :D


 




Har nyss varit ute och gått i 40 minuter med hunden, sjukt
härligt väder.


   

Så nu ska jag bädda ner mig och kolla en film.

Får se vad som händer imorgon då J

Hoppas ni haft en sjukt trevlig helg..


Natti natti på er, sov gott puss


 XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards