angeliin

Alla inlägg under september 2010

Av Alexandra Angelin - 27 september 2010 16:16

Fick reda på idag att folk undrar varför jag alltid kommer med undanflykter när jag säger att jag städar, tvättar M.M Och inte kan träffas.. Men jag städar, tvättar och gör ärenden åt mina föräldrar ganska ofta nu.. för har fått strikta order av dom efter allt som hänt.. Visst ni tycker nog de e lite ofta, men finns en hel del att göra med faktist. Och många gånger orkar ja helt enkelt inte va ute. Men ni behöver ju inte gå o fråga andra o tro jag ljuger, kom till mig istället o fråga varför jag inte vill komma ut eller vf jag måste städa eller om ja kan ta de sen.. Är glad för att personen som fråga mig va ärlig i alla fall.. Och personen fick ett ärligt svar tillbaka.


Så nu vet ni varför och om de e något fråga mig istället, inte andra..


Idag blev de iväg på möte, sen när ja kom hem blev de städa o tvätta, nu e andra maskinen tvätt igång och 3 till är planerade.. nu ska jag städa mitt rum sen söka jobb.. Ha en bra dag

Av Alexandra Angelin - 24 september 2010 16:36

IDIOTI rent ut sagt.. Bilderna på min brors bil, att man bara har mage till att göra något sådant.. vafan har jag och min familj gjort dig/er?


            

Av Alexandra Angelin - 17 september 2010 23:24

Helt jävla sjukt, T satt och hota mig i telefon att han skulle slå in skallbenet på mig, att jag skulle få smaka på hans avgasrör, kalla mig fetto sa att jag skulle banta eller fettsuga mig.. Sen att han sjunker så lågt och ber Sin mamma ringa och skälla ut mig, och hota mig och kränka mig totalt. har inspelningar på EXAKT allt..de va bara så fruktansvärt omoget gjort.. Men de lägsta han kunde göra va att komma hit knacka på dörren halv 2 på natten, sen stå utanför mitt fönster, gå bort och repa sönder min BRORS bil totalt.. VAFAN har min bror gjort ?.. Hur fan kan T sjunka så jävla lågt?..

Telefon terror, 110 missade samtal från han på 3 timmar, så fruktansvärt moget..


T  har inte ens något vettigt att säga när han ringer så varför svara.. de enda han säger är, får jag prata med sandra, men om han ska prata med sandra ring förhelvete hennes telefon.. nej men hon svarar inte han istället ringer han o hotar mig som inte gjort han ett jävla skit.. Han hotar mig för han tror de är jag som TVINGAT sandra att dumpa han.. så nu vill han slå in skallen på mig för att sandra ska förlora mig så hon kan gå tillbaka till han, lilla T hur moget är det?, hon har en egen vilja, hon försökte förklara det för han, men han vägrar acceptera det, istället ringer han o terrar och när hon inte svarar ringer han mig, varför ringa mig o be o få prata med henne? hon har sin egen mobil, om hon inte svarar vill hon inte prata, men när jag säger att hon inte vill prata då e ja en fet äcklig sak som han ska slå in skallen på..


Ta o väx upp T, och blanda FÖRHELVETE inte in min familj, fattar fan inte varför han blandat in mig ens, för ja har inte gjort han ett jävla skit, som sagt sandra har sin egen vilja och de sa hon till han 100 gånger den kvällen och att han skulle låta mig vara för jag hade inte med saken att göra, men han spelar tuff bakom en telefon, och när hans kompisar är med.. VARFÖR ska jag och min familj få lida för han har svårt att acceptera att han blev dumpad? de är förhelvete inte mitt problem..


Är så fruktansvärt less på detta, för engångs skull har inte jag gjort ett skit men nu e de ja som får lida och bli hotad till livet. ska ja behöva va rädd nu med för att vara hemma?.. De e fan intrång att stå på en annans tomt.


Ta reda på fakta innan man hotar någon som inte har med saken att göra, och tänk dig för innan du säger olämpliga saker i en telefon, för man kan faktist spela in ja e inte helt tappad bakom flötet och inte gjorde de.. har EXAKT allt..


Ville verkligen inte min bror skulle råka illa ut förstår inte ens varför dom skulle på o försöra hans bil, om han nu blandat in mig så blanda inte in min familj för dom har inte med saken att göra..


DAAAAMP på DIG !!!




Av Alexandra Angelin - 2 september 2010 22:06

Fick jobbet idag.. Prövetid.. Mellan en och 4 veckor. Börjar imorgon med en kurs..


Imorgon efter kursen blir de piercing sedan parteeeeeey



Just nu sitter jag hemma hos jonas med johan och jonas, och andra jonas är påväg hit.. Johan diskar och jonas torkar disken, duktiga pojkar :P

Och dom vill att jag ska baka till dom idag igen, i tisdags bakade jag kladdkaka, och idag ska jag göra NEGERBOLLAR ;)


Igår/natt tillbringades kvällen / natten på akuten, fick någon skum dricka som skulle göra att de slutade klia på mig och en tablett som skulle ta bort allt röd flammigt.. fick återbesök idag på hudkleniken och fick mitt besked, så imorgon börjar jag på min medicin (stavningen).. 


Lite bilder..


   Johan DISKAR

    Lill katten skulle ligga i kylväskan..

    Störde mig med johan när han sov :P


       Johan lagar mat

                    


                                                  
           Lilla jag =)   

Ovido - Quiz & Flashcards