angeliin

Alla inlägg under november 2013

Av Alexandra Angelin - 30 november 2013 20:23

Väldigt fort..

Min son förlorade ju sin hörsel i samband med sin hjärnhinneinflammation och han blev opererad med CI i slutet på september.
I mitten på oktober kopplade dom på ljudet och det var så sjukt j*vla underbart att se han reagera, att se han höra..

Nu är det ca 1,5 månader sedan han hörde normalt första gången ( han hörde ca 1 vecka efter födsel )
Och han visar att han hör, han reagerar och ger svarsljud :)

Jag blir varm i hela kroppen av att se han höra :)
Allt blir så mycket lättare..

Att ha ett barn med CI är inte det lättaste, man måste hålla extra koll, ha tålamod mm för att få på hörapparaterna ordentligt mm..

Från det ena till det andra.

Jag fick dagis platsen jag ville ha åt min son.
Det blir ett väldigt körande med ca 4 mil om dagen men det blir bra :)

Ha det super!!
XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards