angeliin

Alla inlägg under juli 2012

Av Alexandra Angelin - 31 juli 2012 14:27

Jaha då är man på entré med mamma och mormor :)
Nyss fått en ny väska av mormor, och nu sitter vi och väntar på vår mat :)
Gott, kycklingfilé..

Skriver mer sen
Ha en bra dag

=)

Av Alexandra Angelin - 30 juli 2012 23:04

Spenderat hela dagen och kvällen med Linda och lite mer idag kommer det bli :)
Får se vad som händer..

Big love to you ;) <3

Av Alexandra Angelin - 30 juli 2012 22:05

Dagen började med ja du..
Körde och hämtade upp Linda vidare till mormor och lämnade mamma..

Sen drog jag och Linda till Burlöv och käkade världens äckligaste lunch..
Tvii för den..
Körde tillbaka till mormor och hjälpte henne med lite saker sen hem och lämnade mamma..

Vi körde och bytade till lindas bil sen vidare till biltema,.

Kvällen har vi tagit de lugnt, just nu ligger vi i beckys säng och väntar på bättre tider ;)

Linda har även byggt på mina naglar ikväll tack <3

Av Alexandra Angelin - 29 juli 2012 17:16

Hejsan!!


Idag blev det Babyshower hos min syster =)

Trevligt var det :)


7 veckor kvar tills lilla knodden är beräknad :)

Yeey, då blir jag moster för andra gången..


       

     


Idag får vi se vad som händer..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 28 juli 2012 23:30

Hejsan hoppsan..


Idag har jag mest chillat.

Drog och spelade minigolf med sussie medans mattias och jayzon gick till lekan bakom minigolfen.

Började bra, men sussie vann med 7 poäng :P

Bättre lycka nästa gång för min del :P


Nu ska jag renbädda min säng sen bädda ner mig till en film :)

Mysigt värre..


Några bilder kommer här.


  Finns ingen sötare <3

    MiniGolf :)

   Lillebror bjöd på glass :D Godaste glassen.

  Mamma bjöd på fika, dock delade vi kakan..

          Linda + stället där vi badade i ullared =)


Natti på er..

XoXo

Av Alexandra Angelin - 28 juli 2012 02:30

Nattinlägg!!

Lördag morgon då ja ;)


Full planerad dag har det varit idag..

Vaknade, duschade, drog och hämtade sussie.

Körde till körskolan så hon fick göra ett syntest.

Körde hem till mig och åt frukost :)

Sen blev de massa körande.

Först körde vi lillebror till Hjärup, sen hem igen och lämnade lillebror.

Vidare för att hämta Jayzon på dagis, in till malmö, sussie handlade 2 limpor cigg mm.

örde och handlade köttlåda, lämnade den på mattias jobb och hämtade upp han.

Vidare till Ica Maxi, så dom fick storhandlat, sen lämnade vi mattias på jobbet, tog köttlådan och körde mot Stp

Väl i stp körde vi till willys, sen hem till sussie där mattias satt och väntade på oss..


Jag körde hem och åt, sen på kvällen drog jag och sussie och tog ett kvälls dopp, skönt var de..

Tog en runda i lund :)

Hem och lämnade sussie, körde hem och ställde min bil.

Becky, Linda och Bobby lyckades få med mig till HBG.

Trevligt va de i alla fall..


Nu är jag hemma och ska sova, höll på att somna i bilen..

Sov gott..


Xoxo

Av Alexandra Angelin - 26 juli 2012 16:17

Hejsan, riktigt härligt väder idag igen.

Klockan ringde halv 8, så då va de bara att gå upp, tog en dusch sen kollade lite på tv..

kl 9 hämtade ja upp sussie och sedan drog jag på mitt möte, sussie följde me som sällskap..

snällt av henne :)


När vi va klara där körde vi hem och hämtade mamma, körde in till lund för hon skulle till sjukhuset, sen vidare in till Entré i malmö..

Skulle handla present till Wilma men hittade inget så mamma handlade till sig själv och pappa istället :P

Och jag fick ett par nya flippflopp :D

Fast svarta denna gången (de behövdes, mina rosa går snart sönder)

Efter shoppandet gick vi ner till barista och handlade..

Mamma tog en mocca latte och jag en frapino.. Sen delade vi en kaka..

Sussie ville inte ha något..


Körde mot stp, lämnade mamma och sen körde ja o sussie hem till min bror..

Städade hans lägenhet..

Han ska ha en tjej på middag imorgon så måste ju vara fint ;)

Tack för hjälpen sussie :) <3


Körde o lämnade mamma o micke på jobb, sen vidare på ett snabb möte..

Massa saker har blivit gjorda idag..

Nu ska jag söka några jobb sen ska jag laga middag :)


Idag blir de kotlett, potatis, gräddsås, stekt svamp och rivna morötter :)


Ikväll blir de ett dopp i havet.. Behövs efter denna dagen, håller på att dö av värmen ju haha..

Nej dax att fortsätta här nu..

Kommer nog ett inlägg ikväll, i alla fall bilderna från igår och säkert någon från idag.


Ha en fortsatt härlig dag och njut nu massor av solen..

XoXo

Av Alexandra Angelin - 25 juli 2012 21:30

Blev en tur till ullared med Underbaraste Linda :)

Riktigt trevligt, hittade inget jag ville ha, har typ slutat shoppa för har redan massa skit haha.

Behöver inte mer skit att fylla rummet med.

Blev ett nagelbyggnungs set, en parfym, kajal, baby byxor till min systers bebis när den väl kommer :D

och en nagelfil..


Efter vi shoppat ett tag så gick vi och åt, fast vi delade på en meny :)

Tack Linda <3


Drog upp till insjön och badade, riktigt härligt att svalka sig efter 2 timmars bilkörning/åkande och en runda inne på gekås


Vi va hemma nyss, ska dra bort till Linda och va sällskap när dom spelar poker :)


Ha en fortsatt trevlig kväll..


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards