angeliin

Alla inlägg under april 2011

Av Alexandra Angelin - 28 april 2011 01:10

De var ett tag sedan jag skrev..


Praktiken är äntligen slut.. sjukt skönt för dom va helt dumma i huvudet där..


Tog tåget till uppsala i torsdags förra veckan, och flög hem i Måndags.

Hade sjukt trevligt där.. På lördagen drog vi och grillade och hämtade Sebastian i södertälje.. Killar e värdelösa haha.. 3 killar i bilen och ingen kunde göra någonting hahah.. Vill dit igen :)



igår (onsdag) har jag klippt mig och färgat håret och även slingat det :)

Pappa fyllde år igår (onsdag) så patrik och Lotta kom hit, då lotta slingade mitt hår :) tack för hjälpen.


Om 1 Vecka blir de RoadTrip ;) Jag , Micke och Diana kör från skåne och stannar borta ett par dagar.. Ska bli härligt.


Imorgon (Fredag) ska jag hämta Gluggsmurfen (Wilma) på dagis vid lunch tid, sen åker vi till lund och ska till SKATTKAMMARÖN!! (hoppas du och din dotter följer med) Sen på kvällen kommer 3 stockholmare och 2 göteborgare ner till becky och johan och stannar hela helgen, så där blir de att spendera sin helg :)

Ska bli trevligt faktist.


Klockan e 20 över 1 och jag e över pigg.. Får väl göra lite mer nytta så mamma blir glad eller något.. Och jag tröttar ut mig haha..


Ha de fint


XoXo

Av Alexandra Angelin - 11 april 2011 17:27

Hejsan..


Ett tag sedan ja skrev..


Praktiken går bra, fast har sjukt mycke panik på vissa där!!


Idag när ja kom hem sökte jag jobb, 2 timmar senare kommer min storebror o säger att de e telefon.. Ena jobbet ringde :) Fett nice.. Arbetsintervju imorgon då ja :)


Städat hela helgen och fortsätter idag med.. E över trött men kan inte sova halv 6 på kvällen :O haha får hålla mig vaken några timmar till ju :)


Nej nu ska jag städa vidare sedan baka, för ikväll kommer Patrik och Lotta på besök :)


Ha de bra..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 3 april 2011 18:05

Hejsan..


Vet inte alls var ja ska börja..


Ja då har ja lagt dig bakom mig nu, så nu slipper ja att du förstör mitt liv mer :)


Denna helgen har varit, hmm ja toppen eller något :P haha.. E nog inget ja ångrar.



Usch vet inte vad ja vill längre, vet om att ja vill upp till dig i alla fall.. De e nog de enda ja vet just nu.. Alla pusselbitar vill inte falla på rätt plats. Jag skulle åkt upp den 28e, men den planen sprack.. Men de kommer fler gånger :)


Jag HATAR 1 April!!!

Hjärtat, va inte snällt att lura mig på de sättet :P

<3


Nej om man ska göra något vettigt nu ha de bra!!


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards