angeliin

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Alexandra Angelin - 8 september 2012 09:18

Oj, igår blev det inga inlägg :(
Var iväg typ hela dagen / kvällen..
Kl 10 körde jag och hämtade Sussie och dominic.
Körde vidare till Malmö och hämtade upp mormor sen blev det Ikea..
Gick där ett tag sen satte vi oss och åt :)
Fortsatte handla vad vi skulle ha..
Lite mer än 2 timmar senare kör vi från Ikea och vidare till rusta.,
Gick in där en sväng och köpte de vi skulle ha där.

Körde hem till mormor och hjälpte henne med saker med datorn mm..

Vid 4 var vi klara och körde hem.
Jag lämnade av Sussie och dominic.
Körde hem och lastade ur bilen och tog det lungt 1 timme..
Sen kallade pappa att det var mat..
Jag åt sen körde jag hem till Sussie och Mattias..
Höll Sussie sällskap när hon rensade förådet, fick även lite saker av henne :).
När hon va klar gick vi upp i lägenheten och fixade med massa papper till mig :)
Körde hem vid 10 tiden..

Sen slappa jag till film med lillebror..

Så nu fick ni en uppdatering om gårdagen :P

Ha en bra dag :)

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards