angeliin

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Alexandra Angelin - 14 september 2012 23:25

Jag ger upp med allt för idag..

Är sjukt trött..

Så de blir att starta en film och bädda ner sig.

Får fortsätta imorgon.

Garderoben är i alla fall klar, allt som ligger på golvet just nu ska packas ner :)

Får kartonger av Tilde imorgon :) Tack!!


Ögonen går typ i kors. Bebis är i full gång..

Mysigt att änna alla små mini sparkar.. Lär ju bli mer och mer sen :P

Imorgon går jag in i vecka 22 :)


Men nej nu ska jag ta ner allt som ligger i sängen och bädda ner mig..

Natti på er alla..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 14 september 2012 21:27

Usch, ja då var garderoben rensad och allt jag inte ska spara är kastat..

1 full sopsäck..

Nu ska bara kläderna läggas/hängas in :)

Tog bara sådär 6 timmar att få de gjort..

Sjukt att ha så mycke saker ens..

En garderob är väl till för kläder? Haha inte mina i alla fall

de e både kläder,smycken skit mm..

Men nu vet jag i alla fall vad jag har i den..

Endast nödvändiga saker + saker jag använder..

Inte massa saker som jag bara sparat för att..

När alla kläderna är inne ska jag städa rummet.

Sen starta en makin tvätt och städa toaletten..

Garderoben i hallen får jag ta imorgon, den lär väl ta flera timmar den med..


Klockan ringer vid 9 imorgon..

För klockan 10 ska jag va och hämta Tilde i genarp för att köra henne ett ärende :)

Blir massa träffandes nu och de gillas :)


Nej dax att fortsätta nu..

Hörs senare eller imorgon ha en underbar fredags kväll..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 14 september 2012 15:34

Jag kan ju inte PÅSTÅ att jag har lite kläder..

Min garderob är ju överfull..

Kommer ta en evighet detta..

Men det lönar sig, får äntligen gått igenom alla kläderna..

Hälften kommer säkert kastas :)


Sen kommer en del packas ner, i alla fall kläder som är förlitet mm..

Men nu ska den rensas..

Ska inte spara massa saker bara för att..

Jag har inte mage att kasta saker..

Hade de inte varit för Sussies hjälp med låderna på vinden så hade jag aldrig fyllt två sopsäckar med saker :P

Utan jag hade sparat allt onödigt skit haha..


Just nu har jag en liten plats att stå på inne på mitt rum xD

Har rivit ut halva garderoben..

Tar lite i taget för blir helt yr av att stå upp för länge =/..

Måste lära mig dricka mycke vatten om dagarna :)


Nej nu är det dax att fortsätta.

Hörs senare..


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards