angeliin

Direktlänk till inlägg 12 september 2012

Kvälls inlägg

Av Alexandra Angelin - 12 september 2012 21:45

Gokväll på er :)


Idag har jag inte gjort så värst mycket, legat framför filmer typ hela eftermiddagen och kvällen med huvudvärk.

Jag ville laga maten idag och såg att jag hade jäst hemma så jag gjorde hemma gjord pizza :D

Alla här hemma tyckte den blev SKIT god!!

Åt massor :)

Fast jag kunde inte äta så värst mycket, har ingen matlust när jag har ont i huvudet.

Men man uppskattar coh blir glad när folk berömmer det man gör :)


Trodde aldrig den skulle bli så god som den blev :P

Men när till och med mamma berömmer de så är det gott..

Haha, mamma brukar vara kräsen med vissa saker (men det är för hon är kock)

...


Ska göra Pizza bullar nu hade jag tänkt..

Skulle gjort de imorgon efter Ultraljudet men ska umgås med Tilde då :)

Så medans degen jäser så ska jag städa i köket efter mig..

Sen blir de duschen och en film innan de är dax att sova.


Hoppas alla haft en trevlig kväll..


Natti på er.


XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Angelin - 23 juli 2018 00:42

4497289001  

Av Alexandra Angelin - 30 november 2013 20:23

Väldigt fort.. Min son förlorade ju sin hörsel i samband med sin hjärnhinneinflammation och han blev opererad med CI i slutet på september. I mitten på oktober kopplade dom på ljudet och det var så sjukt j*vla underbart att se han reagera, att se...

Av Alexandra Angelin - 16 juni 2013 23:49

Hej! Det var väldigt längesedan jag skrev. Har ingen ork att blogga varje dag har för mycket tankar som snurrar och inte allt jag vill dela med mig. Men det som snurrar mest i mitt huvud är, varför jag?! Varför just jag. Av alla jag känner/är ...

Av Alexandra Angelin - 17 maj 2013 10:39

Känns som många fler. Idag är min lilla prins 4 månader, men det känns som han är mer. Allt han / vi gått genom. Dom första 7 veckorna i hans liv kändes ju som flera månader, tiden går så sakta när man väntar på alla läkartider mm. Men ändå kän...

Av Alexandra Angelin - 7 april 2013 22:03

Det var ett väldigt bra tag sedan jag bloggade sist. Men kände att jag behövde skriva av mig lite nu.   ....   Jag försöker vara stark, det är inte så lätt. Jag vill vara stark. Jag kanske verkar stark efter allt jag gått igenom med min s...

Ovido - Quiz & Flashcards