angeliin

Direktlänk till inlägg 3 september 2012

Usch och fy!!!

Av Alexandra Angelin - 3 september 2012 23:28

Snart dax att sova, ska till tandläkaren imorgon..

USCH!!!!

Jag vill verkligen inte, hatar tandläkaren haha..

Men bara en vanlig kontroll..

Får ju hoppas på att mina tänder är bra och fina så jag slipper borra mm..

Sist va där inga hål och tror inte det är där nu iheller..

Men det återstå att se..



Idag har jag hjälpt mamma och pappa i trädgården eller ja, jag gjorde ju inte så värst mycket..

Klippte häcken med en seckatör (stavning)

Haha, va smidigare än att ta fram en häckasax..

Men drygt var det xD

När jag var klar med det gick jag ut på baksidan och hängde upp mera tvätt..

Är det fint väder imorgon så blir de tvätta lakan och hänga ut de så de torkar fort :)


Hjälp lillebror med sin läxa idag..

Vägmärken..

Tur jag kan de än xD haha


...


Åkte till ica maxi med familjen.

Köpte Hunger Games


sen körde jag och micke ner och hyrde film..

Det blev 3 filmer

Lorax

Battleship (stavning)

och en annan..

Så ikväll har vi suttit och kollat filmer :)


...


Imorgon fyller lillebror 17år..

Så blir väl köra och handla present till han efter tandläkaren..

Svårt bara att veta VAD man ska handla..

Han har allt han vill ha xD

Aja får se vad man hittar på..


Har lovat att hämta han efter skolan imorgon så han slipper ta bussen

då ska jag även hämta mormor på vägen för hon ska äta här imorgon.


Carmenzita och Jörgen kommer hit på kvällen :)

Alltid lika trevligt att träffa dom :D


Nej nu ska jag bädda ner mig..

Sov gott.


XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Angelin - 23 juli 2018 00:42

4497289001  

Av Alexandra Angelin - 30 november 2013 20:23

Väldigt fort.. Min son förlorade ju sin hörsel i samband med sin hjärnhinneinflammation och han blev opererad med CI i slutet på september. I mitten på oktober kopplade dom på ljudet och det var så sjukt j*vla underbart att se han reagera, att se...

Av Alexandra Angelin - 16 juni 2013 23:49

Hej! Det var väldigt längesedan jag skrev. Har ingen ork att blogga varje dag har för mycket tankar som snurrar och inte allt jag vill dela med mig. Men det som snurrar mest i mitt huvud är, varför jag?! Varför just jag. Av alla jag känner/är ...

Av Alexandra Angelin - 17 maj 2013 10:39

Känns som många fler. Idag är min lilla prins 4 månader, men det känns som han är mer. Allt han / vi gått genom. Dom första 7 veckorna i hans liv kändes ju som flera månader, tiden går så sakta när man väntar på alla läkartider mm. Men ändå kän...

Av Alexandra Angelin - 7 april 2013 22:03

Det var ett väldigt bra tag sedan jag bloggade sist. Men kände att jag behövde skriva av mig lite nu.   ....   Jag försöker vara stark, det är inte så lätt. Jag vill vara stark. Jag kanske verkar stark efter allt jag gått igenom med min s...

Ovido - Quiz & Flashcards