angeliin

Alla inlägg under november 2012

Av Alexandra Angelin - 6 november 2012 16:29

Hejsan..
Är helt slut i kroppen och huvudet..
Fast idag har hundarna mest legat uppe på mig och sovit när jag legat i soffan och kollat film :)
Så jag har fått sova en del :P

Är på pappas jobb nu, väntar på att han ska bli klar så vi kan åka hem..

Ikea och biltema sen kanske :)
Aka vi får se vad som händer..
Ha de bra

XoXo

Av Alexandra Angelin - 5 november 2012 10:28

Ja då gick vi in i en ny vecka idag då :)

Nelly kom strax innan 6 imorse..

Gaaah, undra om hon har fått göra exakt vad hon ville fredag till söndag..

Hon lyssnar inte alls.. Hon massakerar min säng totalt..

Jag som hade fått henne att börja små lyssna :(

I alla fall när man säger till henne att inte bita i sängen mm..

Men nu är de kört =/..

Dax att börja om från början nu bara..


....



Jag kanske borde sluta blogga?

Eller kanske starta en helt ny?

Jag vet inte, men känns som jag borde sluta helt.

Gräva ner mig i ett hål och stanna där tills bebis kommer..

Inte säga ett jävla skit mer.. Aldrig mer?!!...

Ohhh!!!!



....


Ni får ha en underbar dag..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 4 november 2012 21:29

Har städat mitt rum halva kvällen xD

Har bara kläder som ska hängas in och damsugning kvar sen är där klart :)

Ska damsuga hela nedanvåningen då Nelly kommer imorgon bitti igen :D


Drog till Ica innan och träffade Oliwia, satt och snackade massa skit

sen kom sussie bort till oss och då blev de ännu mera skit snack ;)

Gick in och handlade CHOKLADPUDDING!!!!

Sen körde jag och hämtade mamma :)


Nu har jag gjort choklad pudding till hela familjen, så medans den står i kylen och stelnar

så ska jag hänga in mina kläder och damsuga nedanvåningen :)

Kl 22 startar jag tv och bänkar mig där med min Choklad pudding och ett glas julmust (A)

Går någon film som verkar vara bra. Tror den heter 4,3,2,1..

Återstå att se om den är bra :)

Nej nu ska jag göra klart här, måste ta en kvälls runda med zigge med :)

Ha det bra på er alla..


XoXo


Av Alexandra Angelin - 4 november 2012 18:13

Jag är så fruktansvärt nyfiken!!

Vill veta nu ju..

Varför skulle du vara så envis dom 2 första gångerna..

Gahhh blir galen av längtan tills du kommer <3

Vill bara ha dig i min famn nu.

Spelar ingen roll om det är en Flicka eller Pojke bara H*N är helt frisk :)

Men ändå, jag är så nyfiken..

Velar fram och tillbaka om jag ska kolla de på sista UL om ca 3 veckor.

Jag vill ju veta det vill jag :)

Men blir mer spännande an att inte veta..

Så jag får väl se hur jag gör..


Om jag tar reda på de så berättar jag ändå inget ;)


Vad tror ni?

Flicka Eller Pojke?


 

Av Alexandra Angelin - 4 november 2012 11:27

Nu tycker jag tiden kan gå fort!!!

Mindre än 1 månad tills jag får lägenhet :D

Mindre än 3 månader tills BF :D
...

Jag får ju hoppas magen inte växer mycket mer, vill inte gå och köpa massa kläder som bara kommer passa mig i ca 3 månader..

Jag ska i alla fall iväg och handla 1 nytt linne och 1 par nya leggins jag kan ha på luddes dop.
Samtidigt passar jag på att köpa dop presenter till både Ludde och dominic :)

Av Alexandra Angelin - 4 november 2012 11:16

Ja då var det sista dagen på denna veckan..
Vaknade när Nelly kom hit innan :)
Har nyss varit ute med båda hundarna så dom fick springa av sig..
Är ganska trött, kom hem strax efter 3 inatt..
Startade en film och bäddade ner mig :)
Zigge kom och la sig i min säng med..

Vad händer idag?
De får vi väl se, jag måste städa mitt rum..
Få undan alla kläderna på golvet.
Sen få undan allt annat på golvet på nedan våningen för imorgon kommer Nelly tidigt på morgonen igen och som sagt, hon äter på allt..
Ikväll blir det att ta de lugnt, film och lite mys kanske?
Går de någon bra på tv?
Aja vi får väl se vad som händer..

Ha en bra dag och njut av solen sålänge den är framme ;)

XoXo

Av Alexandra Angelin - 3 november 2012 01:30

Ja usch på allt..
Nej men inte allt, är så trött på att bli så fruktansvärt åksjuk när jag sitter bak i en bil för länge och inte kan se vägen..
Katastrof...
Varför är det så :(
Har blivit mycket värre sedan jag blev gravid med..
Hoppas det blir bättre sen i alla fall :)

Tur är ju att vissa personer förstår en i alla fall..
Att sitta fram hjälper inte alltid heller, men det blir mycket bättre i med jag kan se rakt fram.
Nä nu ska jag ta och sova.
Har en sådan fruktansvärd huvudvärk och börjar få halsbränna nu..
Så godnatt på er..

XoXo

Av Alexandra Angelin - 2 november 2012 14:46

Igår ringde jerry på våran dörr kvar i 6 på morgonen..

Trodde jag skulle dö av de höga ljudet så tidigt på morgonen  haha..

Men pigg blev jag, gick en runda på 20 minuter med båda hundarna sedan gick vi in igen..

Vid 9 tiden släppte jag ut dom i trädgården så dom fick springa där lite sen gick vi och la oss i 1 timme..

Sen fick vi gå en runda igen..

Sussie kom hit med Dominic en runda vid lunch så vi satt och snackade en massa.

Linda och Jocke kom hit precis innan sussie skulle dra..

När dom alla hade dratt så tog jag en runda till med hundarna :)

Massa rundor blir det om dagarna när båda hundarna är här..

Nelly måste ut ganska ofta då hon inte är helt rumsren.


På kvällen fick vi gäster.

Så jag fick tända våran pumpa ju :P

När jag kom ut idag vid 12 tiden så va ljuset fortfarande tänt haha.

De va visst ett ljus som brann länge..

Körde till malmö med sussie och hämtade lite saker jag hade köpt sen vidare hem igen..

K 9 satte jag mig i soffan och kollade film, va totalt slut.

Efter filmen gick jag in och la mig och somnade typ direkt :)


Ja de va typ gårdagen lite kortfattat haha..

 

Ovido - Quiz & Flashcards