angeliin

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Alexandra Angelin - 8 november 2012 15:27

Första dagen denna veckan jag inte sovit något under dagen :P

Varit uppe sedan kvart i 6..

Drog till Lund med mamma och handlade :)

Köpte mig en sandwich toaster och två grav hjärtan..
Ett ska sättas nere hos Hannah och ett på farmors grav :)

Imorgon tar Rebecka Nelly så jag kan få gjort några ärenden + åka och handla på Ikea :)
Bara 3 veckor kvar nu ungefär tills jag flyttar :D
Ikväll ska jag och pappa köra och kolla ett soffbord till mig :)
Har snart allt klart för lägenheten, ganska skönt att ha allt klart direkt så man slipper allt sen precis innan bebis kommer :)

Nä nu ska jag köra och tanka pappas bil sen hämta han på jobb..
Idag ska jag göra korv stroganoff till mat hade jag tänkt..

Ha en bra kväll
XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards