angeliin

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Alexandra Angelin - 11 november 2012 20:49

Ja då var denna dagen snart över..
Åkte till Malmö med Jerry vid 11 tiden och handlade fars dags present till pappa..
Det blev ett ps3 med FIFA 13 och ett bil spel :)

Rebecka skickade mess på eftermiddagen och frågade om jag ville möta henne så jag tog hundarna och gick :)

Blev massa mys med Ludwig :)
Sen körde vi och hämtade pizzor till oss alla..
Så nu har jag städat köket och sitter på mammas jobb och väntar på att hon ska sluta.. Sen blir det hem och duscha och bädda ner mig till en film :)

Hoppas alla haft en trevlig dag för det har jag haft..

XoXo

Av Alexandra Angelin - 11 november 2012 09:39

Då var det söndag och fars dag :)
Ställde klockan på kvart över 8 men vaknade inte av den xD
Vaknade nu istället, jag som skulle va hos min syste vid 9 och hjälpa henne med kola :(
Känns inte lönt nu för lär inte va där förens lite över 10 sen ska jag köra mamma vid 11..
Sorry beckis..
Hoppas du klarar det själv så ses vi när ni kommer hit :)

Nä nu ska jag kolla vidare på filmen jag somnade från inatt :)

Ha en underbar dag
XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards