angeliin

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Alexandra Angelin - 30 november 2012 23:45

Som jag sa igår, idag blev en full späckad dag..


Mötet blev inställt.

Så körde och hämtade Tilde och Linnea vid 11, sen körde vi till Helsingborg..

Tilde fick sig sin köksmaskin i den färgen hon ville ha :)

Linnea som hela vägen, vaknade till när vi stod stilla men då låg hon och log bara :)

Körde hemmåt igen, in om och åt på vägen.. Tack för maten hjärtat <3


Lämnade av dom i genarp, körde hem och då sa mamma att jag fått nycklarna till min lägenhet :D :D


Körde och storhandlade med mormor va hemma halv 7, körde och lämnade papper till mamma på jobb sen mötte jag upp pappa, becky, wilma och ludwig vi lägenheten, så gick vi in där och kollade..

Finns lite saker som ska fixas där, men den är inflyttnings duglig :D Yeeey..

Jag har min egen LÄGENHET!!!

Känndes verkligen sjukt konstigt att gå in i en tom lägenhet och veta om att de va mig.. Att jag ska bo där..


Nu vill jag ju bara ha dit mina saker..

Men tar lite i taget då det ska tapseras och badrummet ska rivas helt och få ett nytt :D

Men de mesta kommer jag flytta dit..


Så härlig känsla, men ändå konstig..


Ha en bra kväll..


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards