angeliin

Alla inlägg den 28 november 2012

:)

Av Alexandra Angelin - 28 november 2012 21:14

Av Alexandra Angelin - 28 november 2012 20:16

Då har halva denna veckan gått, snart helg igen :)

Middagen idag blev lyckad ;)

Det blev hasselbaggspotatis, Pepparbiff, Stekt svamp, 3peppar sås, Bea, gurka och rödlök :)

Mums, alla gillade det som tur var..

Hasselbaggspotatis är sjukt gott, men inget man vill göra flera dagar i veckan, sjukt drygt :P


Just nu bakar jag..

Har nyss gjort Pepparkaks muffins. Trodde jag brände dom men kom på att jag har ju pepparkaks krydda i så klart dom blir mörkare än vanligt :P HAHA..

Nu står en pepparkaks sockerkaka i ugnen..

Men oh, jag blev sugen på att baka mer..

Men som vadå?


Allt står stilla..

Ge mig förslag tack ;)


Medans sockerkakan blir färdig ska jag hänga upp tvätt och tvätta mer kläder :)


Kommer kanske bilder senare.

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards