angeliin

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Alexandra Angelin - 17 november 2012 09:50

Ny dag!!


Idag blir de dop för lilla Ludwig :)


Nelly sov här inatt, fy tusan vad hon snarkar xD

Inte nog med snarkandet, hon rör sig så extremt när hon sover..

Gick upp 20 över 9, hon va fortfarande så trött så fick bära ut henne, men hon gjorde sitt så vi gick in igen.

Zigge följde med ut och gjorde sina behov han med..

Så nu ligger dom båda och sover igen :P

Lata hundar haha.

Ganska skönt att dom sover nu och inte stimmar när man har lite saker att göra innan dopet.

Jerry skulle va här innan kl 10 och hämta Nelly, men han sover än..

(vad förväntar men sig dagen efter han blivit 30)


Gick in i vecka 31 idag.. Ohh.. Vill ha min tid för sista UL nu!!!!!

Och vill att tiden rinner iväg.

2 veckor kvar sedan flyttar jag, får hoppas tiden går fort från och med då.

Lär ju ha en hel del att fixa med i Lägenheten innan bebis kommer :)

Vill ju inte ha massa kartonger mm stående överallt.

Nä allt ska vara klart, de lyckas jag nog med för har 7 veckor kvar innan BF när jag flyttar.

På 7 veckor ska jag ju hinna få allt klart :)


Nä nu ska jag ringa och väcka min bror.

Ha en bra dag allihopa.


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards