angeliin

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Alexandra Angelin - 21 november 2012 21:01

Kollade igenom kläderna jag har till bebis innan..
Stackars liten har ju inga byxor :O
Hjärtat får ju inte vara byxlös så de måste införskaffas innan h*n kommer.
2 månader kvar nu :D

Lite bilder på några av sakerna får ni se ju ;)

Ohhh vill ha tiden till sista ul nu!!!
Vill ju se mitt lilla hjärta igen..
Fast mest av allt vill jag att de ska vara januari så jag får se dig, snusa på dig och kela med dig <3

Av Alexandra Angelin - 21 november 2012 17:28

Inte gjort så extremt mycket idag..
Bakade Scones till frukost sen inte gjort mycket mer..
Pappa har fixat klart min bil :)

Den gick genom besiktningen så nu är den laglig :D
Skönt nu innan bebis kommer att man har en bil..

Tack pappis <3

Nu blir det laga mat :)
Hamburgare med pommes blir det idag.
Igår blev det hemmagjord pizza..

Ha en bra kväll

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards