angeliin

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Alexandra Angelin - 7 november 2012 15:48

Hejsan hoppsan :)

Nelly kom som vanligt imorse.
Lika lycklig som vanligt av att komma hit..

Pappa kom hem på lunchen så jag åkte med han till jobbet för att sedan ta bilen.
Skulle lämna mamma på jobb till kl 3..
Vi viste Micke skulle va hemma till dess men icke..
Så vi satt här och väntade till sist ringde mamma han..
Nä då va han i Svedala..

Aja mig gör det inget..
Lämna hundarna ensamma i 20 minuter, Nelly hade varit duktig..
Zigge hade lärt henne gå upp i trappan men inte ner.
Så när jag kom hem så satt hon där uppe och bara tittade på mig..

Nu har hundarna fått springa av sig rejält.
Jag började sopa och kratta löv på framsidan och de tyckte dom vist om så dom jagade både löv och kvasten xD
Får ta de sista när Nelly blivit hämtad :)
Nej nu ska jag sätta mig och kolla lite tv..

Ha en fortsatt trevlig dag.

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards