angeliin

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Alexandra Angelin - 18 november 2012 20:33

Då är det kväll nu då..
Har satt ihop säng ramen nu, pappa fick hjälpa mig i med madrassen..
Säng ramen ska målas svart till flytten :)

Ligger i sängen nu, lite små sammandragningar, förmodligen för jag burit massa och hållt på..
Känns som jag ligger längst med golvet..
Rullar man av blir de ingen hård smäll i alla fall ;)
Nej usch, tur jag inte rullar omkring när jag sover..
När sängen va på plats blev jag osäker på om den skulle hålla haha..
Så pappa fick hoppa i sängen..
Den höll så jag la mig ner :)

Nu ska jag baka lussebullar och medans dom jäser så ska jag städa undan lite här hemma..
Sen efter lussebullarna är klara blir det en dusch sen film med lussebulle och te :)

Ha en fortsatt trevlig kväll..

XoXo

Av Alexandra Angelin - 18 november 2012 15:38

Hejsan..

Ja då var denna dagen snart förbi.
Har varit iväg och fått köpa mig en säng ram då Nelly tycker om att äta sängar ;)
Haha, men en säng ram behövdes.
Vi får se hur det blir när den är på plats..

Är ute och går med zigge nu, sen blir det in och sätta upp sängramen och städa lite :)
Mindre än 2 veckor nu tills jag får lägenheten :D


Igår va det dop för Ludwig :)
Några bilder på han och tårtorna får ni här :)

Ovido - Quiz & Flashcards