angeliin

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Alexandra Angelin - 14 november 2012 23:58

Är helt slut i kroppen och huvudet..
Nelly har mått dåligt ikväll :(
Kräkt och haft sig..
Så nu har jag en renbäddad säng i alla fall..
Duschen kallar sen bäddar jag ner mig :)

Har gjort knäck och kola idag :)

Nä nu gäspar jag här så nu blir det duschen innan jag somnar..

XoXo

Av Alexandra Angelin - 14 november 2012 13:06

Dagen började med att Jerry ringde och väckte mig 10 i 7 för han va utanför med Nelly..
Hon gick raka vägen in och busade med zigge..
Dom tog vars ett öra och la sig i min säng så jag passade på att köra pappa till jobbet..
Tog en runda med hundarna när jag kom tillbaka :)
Dom tog sina öron igen och började äta på dom.. Panik fick jag, gick inte sova så mycket som det lät..
Så vid 10 tiden gick jag med dom igen sen somnade dom så jag passade på att sova i lite mer än 1 timme..
Har nyss varit ute med dom igen, fast denna gången gick Karlsson med på våran runda.
Inte ofta våran katt går med när båda hundarna är ute ;)
Va tvungen att ta en bild på dom innan vi gick in..

Kl 3 ska mamma lämnas på jobb och pappa ska hämtas, sen när Nelly blivit hämtad ska det göras mat sen bakas :)

Skriver kanske mer senare, ha de bra
XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards