angeliin

Alla inlägg den 20 november 2012

:)

Av Alexandra Angelin - 20 november 2012 12:10

Känner mig duktig ;)
...
Efter bm blev det frukost sen en runda med hundarna..
Började städa och tvätta direkt efter :)
Fast har bara städat toaletten och torkat golvet där..
Startat en ny maskin tvätt och startat en maskin disk :)

Ska städa hallen och storarummet med :)
Sen om jag har ork så tar jag skåpen i köket och kylen med :)

Just nu ligger jag i sängen och vilar magen, fick ont när jag skurade golvet "/.,
Hundarna ligger med här och sover gott..

Är det dax att sluta röka när till och med hunden försöker hjälpa mig genom att tugga på mina sista cigg jag hade hemma..
Galen blir man när man va extremt röksugen och hittade ciggen i bitar..

Nä nu ska jag fortsätta städa..
Ha de bra..

XoXo

Av Alexandra Angelin - 20 november 2012 10:22

Besöker hos barnmorskan gick bra :)
Fick tider nu tills bebis är beräknad.
Hjärtljudet låg på 152, magen har växt 5 cm och jag har gått ner 1 kilo till..
Järnet var otroligt bra :)
Så nu går allt på rätt väg :D

Sitter och äter frukost nu, blir en runda med hundarna när jag är klar..

11 dagar kvar till flytt!!
18 dagar till baby shower
34 dagar till julafton
41 dagar till nyår
66 DAGAR till BF!!

:D

Ha en bra dag!!

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards