angeliin

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Alexandra Angelin - 24 november 2012 22:58

Dax att försöka sova!!
Hon på förlossningen misstänkte magkatarr. Det kunde göra så jag fick förvärkar.
Jag skulle ta novalucol och alvedon sen vila, hade de inte gått över på någon timme skulle jag åka in.
Men vadå vila? Det går inte ens koppla av :(
Alvedonen verkar inte börja verka, snart 1 timme sedan jag tog de..
Gah snälla låt mig kunna sova :)

Vet inte ens vad magkatarr är ens, men ont gör det vill jag lova..
Eller inte extremt men ont samtidigt som det är en sjukt obehaglig känsla i magen "/
Det uppstod förmodligen för jag äter oregelbundet, rökningen och en stress har uppstått!..
Så nu blir det massa vilande, försöka äta regelbundet och röka mindre..

Någon som haft magkatarr som kan förklara för mig hur det försvinner eller hur jag dämpar smärtan så jag kan koppla av?
Det går inte ens ligga ner på något vis :(

Nä nu ska jag fortsätta vrida och vända mig och hoppas på att jag somnar..
Godnatt på er alla..

XoXo

Av Alexandra Angelin - 24 november 2012 17:10

Hejsan hoppsan!!

Vaknade 6 imorse av att Nelly kom hit, hon ska ju såklart hoppa upp i ansiktet på en med xD
Halv 7 åkte hon igen, Jerry skulle bara komma och lämna pengar till mamma för hon åkte till Tyskland imorse..

Jag gick och la mig igen, vaknade halv 12 med extremt ont i magen och kallsvettades.
Men ingen feber..
Nelly kom igen vid 12 tiden för Jerry skulle spela match..
Men nu ska hon åka hem och jag ska ta en Alvedon och lägga mig framför en film för jag har fortfarande grymt ont i magen :(

Hade jag inte flyttat om 1 vecka och haft min sista ultraljudstid så hade jag lätt velat sova i typ 2 månader ;)
Vaknat lagom tills bebis vill titta ut..
Fast nä, har lite som behöver fixas innan ju :P

1 vecka till flytt
1 vecka till jerrys 30 års fest/kalas
2 veckor tills vi ska hugga gran
2 veckor tills baby shower
1 månad till julafton
1 månad och 1 vecka till nyår
2 månader och 1 dag (enligt datum) tills BF :D

Ha en underbar lördag, för det ska jag ha med film och tända ljus ;)

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards