angeliin

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Alexandra Angelin - 25 november 2012 21:39

Sådär, då var tåget klart :)


Här är några bilder!!


                   

Av Alexandra Angelin - 25 november 2012 18:53

Då var denna veckan snart slut :)
Idag har de blivit massa gjort, eller nä ;)
Städat skåp här hemma, varit iväg och handlat med mormor.
Fick julsaker till mina fönster i lägenheten.
Lagat middag och nu sitter jag i köket med pappa och ska göra de sista med tåget :)
När det är klart och är på plats kommer det upp bild :)

Baka bröd och frukostbullar ska jag med göra, men blir kanske imorgon.
Sen denna veckan är det dax att packa ner resten av sakerna på mitt rum :)
Flytt nästa helg? Förmodligen :)
Medans pappa gör ny kristyr ska jag rensa kökslådorna här hemma med..

Ha en underbar dag och hoppas alla haft en bra helg.

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards