angeliin

Alla inlägg under oktober 2012

Av Alexandra Angelin - 26 oktober 2012 10:42

Hejsan.
Idag ringde klockan 8, körde direkt ner till barnmorskan för att göra min glukosbelastning.
Värdena var bra :)
Järnvärdet låg fortfarande lågt.
Magen har växt 4cm och vikten är samma :)
Min barnmorska misstänker foglossning så på tisdag ska jag till läkaren för kontroll.

Är extremt hungrig nu så nu blir det att äta något sen en dusch :)
Skriver ett inlägg om gårdagen senare.
XoXo

Av Alexandra Angelin - 25 oktober 2012 00:25

Ja då var denna dagen över..
Äntligen känner jag mig frisk :D
Har nyss tagit en lång dusch och har bäddat ner mig.
Datorn har jag stängt av annars fastnar jag bara vid den.
Klockan är över 12 så jag ska verkligen försöka sova nu :)
Ska bara lyckas ta tillbaka mitt täcke av zigge.
Sjukt drygt när han ligger mitt på det så jag inte kan röra mig.

Har halsbränna delux.
Bebis kommer ha mycket hår? Eller?

Sov gott på er alla
XoXo

Av Alexandra Angelin - 24 oktober 2012 14:23

Vaknade med mindre ont i halsen och locket för örat va borta..
Ibland hjälper det att hoppas ;)
Fast nu har jag slemhosta och ont i örat istället "/ bättringsvägar?

Blir mycket te drickande för min del :)
Tur så gillar jag det..
Tog cykeln ner till netto innan..
Ganska skönt att cykla, tror det får bli så lite oftare :)
..
Har nyss hängt upp tvätt och startat en ny maskin.
Sitter i sängen nu och dricker varmt te, ska ta en Alvedon sen bädda ner mig och vila 1 timme innan jag fortsätter med mitt städande.
Behövs verkligen en riktig städning på mitt rum.

Igår somnade zigge ända uppe i huvudet på mig :P
Ganska gulligt men obehagligt för han sticks haha..

...

Av Alexandra Angelin - 23 oktober 2012 20:30

Ohhh, varför ska just jag vara sjuk?
Och varför just nu?!?
Nej fyy!!! Nu vill jag bara dra täcket över huvudet och somna..
Vakna upp imorgon och vara frisk..
Önsketänkande? Kanske funkar ;)
...
Gick igenom mina Ikea påsar idag i alla fall, så jag fixar det sista med mitt rum imorgon..
I Mitt rum ska jag skura golvet, sjukt halt på vissa ställen..
Ska tvätta lite mer imorgon med..
Men först ska jag sova ut riktigt länge om jag kan xD
Hade jag bara varit trött hade jag lagt mig nu, men nej jag är fruktansvärt pigg..
Gah blir galen på mitt öra :(
Ska hänga upp lite tvätt nu sen bädda ner mig till en film och en kopp varm te..
Natti natti på er

XoXo

Av Alexandra Angelin - 23 oktober 2012 17:08

Hejsan..
Trevlig morgon jag fick..
Vaknade med nästan 39 graders feber, grymt tjock i halsen och riktigt ont..
Lock för ena örat som vägrar släppa..
Ohhhh vill inte vara sjuk..

Sitter på lillebrors skola nu. Han och mamma är på samtal..
Sen blir det hem och fortsätta med mitt och tvätta :)

XoXo

Av Alexandra Angelin - 22 oktober 2012 19:22

Sitter just nu och kollar på när mamma mm dansar Zumba..
Alltid lika trevligt ;)
Duktiga är dom..
Bara för jag inte har ont i ryggen nu så har jag mega ont i halsen och magen så kunde inte vara med idag heller :(
Men jag håller dom sällskap i alla fall..

Började städa rummet innan..
Har massor av tvätt :(
Så blir att tvätta hela eftermiddagen imorgon :)
Måste ju ha kläder rena..
Ska gå igenom alla Ikea påsar på rummet med och se vad där finns..
Lite mer än en månad kvar tills jag flyttar :D
Kommer kännas ensamt i början, blir det för ensamt kommer jag låna zigge :P
Nej nu ska jag fortsätta kolla här.
Ha en bra kväll..

XoXo

Av Alexandra Angelin - 22 oktober 2012 12:31

Ny vecka!!


Vaknade imorse med att halsen var tjock och jag hade feber.. USCH!!!!!!!

Det gillas inte så jag gick och la mig igen..

Vaknade vid 11, febern är nästan helt borta men är extremt tjock i halsen :(


Aja, nu ska jag köra in på äckel möte..

Kan jag inte bara slippa :(

Ikväll blir de Zumba..

Men jag står nog över denna gången med med tanke på min hals :(

Har mega ont..

Ha en trevlig dag på er..

Själv ska jag bara sitta och glo i en dator skärm inne på mötet..


XoXo

Av Alexandra Angelin - 22 oktober 2012 12:28

Tänkte bara ligga och kolla film hela dagen..

Men vid kvart i 6 körde jag och hämtade sussie.

Vi drog till Malmö och kollade innebandy..

Gud så mycke man kan skratta..

Hade sjukt roligt i alla fall. Blev inte så mycke innebandy kollande. Vi gick mest runt som yra höns xD

Men lite fick vi sett haha..

Sen körde vi en runda i malmö.. Va inte planerat men blev så ändå..

Stannade och snackade med 2 av dom som spelade innabandy matchen

Sen bar de hemåt :)


Tack för du höll mig sällskap snäckan du är guld värd <3

Ovido - Quiz & Flashcards