angeliin

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Alexandra Angelin - 8 oktober 2012 21:43

Ja då var denna dagen snart slut.


Blev zumba träning idag, efter 40 minuter höll jag på att dö xD

Lite stolt måste jag väl få vara att jag höll ut 40 minuter när jag är gravid och har ont i mitt knä ;)


Men ger upp gör jag inte, kommer fortsätta att vara med på zumban så gott jag kan tills den dagen jag är så pass stor och inte orkar mer :P

Men de dröjer nog i alla fall 2 månader till :)


Imorgon blir det barnmorskan.


Och så ska jag träffa Tilde igen :D

Får se om de blir mer än en snabb träff, om hon har tid eller inte och om det blir innan 1 för då ska jag vara på samtal inne i Lund :(

MEn träffa henne ska jag, för ska ha en husnyckel så jag kan gå ut med bianca när tilde föder :P


Nej nu ska jag äta sen duscha..

Efter de bäddar jag ner mig till en film..

Hoppas alla haft en lika bra dag som mig..

Även om jag varit förbannad halva dagen haha :)

Tur Tilde alltid står ut med mig ;) <3


Natti

XoXo

:)

Av Alexandra Angelin - 8 oktober 2012 21:33

Efter mötet idag körde jag till genarp och hämtade Tilde :)
Vi körde till Lund där Tilde blev hungrig så hon bjöd på lunch på Max och en lyxshake till efterätt :)
Gott. Tack för det <3
Vidare till Lomma och köpte rosor sen till Lomma kyrka och satte rosorna och tände ett stort hjärt ljus till Baloo.
Grattis på 24 års dagen vännen du är extremt saknad.

Sen bar det av till Burlöv center för Tilde behövde handla lite saker nu innan bebis kommer :)

En hel eftermiddag med Tilde sitter aldrig fel..
Tack för en trevlig dag <3

Av Alexandra Angelin - 8 oktober 2012 06:31

Ny vecka..
Brukar aldrig skriva vid denna tiden, men får ju roa mig med något när man vaknar med extremt ont i magen 2 timmar innan klockan ska ringa :(
Så nu har jag suttit uppe i 40 min, alvedonen har börjat värka för smärtan börjar avta och bebis har börjat sparka :)
Ohh vill bara sova till klockan ringer.


Idag blir det Zumba, fast inte så extremt för min del.
Vill inte mitt knä ska gå sönder igen "/
Absolut inte nu när jag är gravid.
Men jag ska vara med så gott jag kan :)

Nej nu ska jag lägga mig ner, har jag tur kan jag sova till kl 8, har jag otur får jag ont i magen när jag lägger mig igen :(

Hörs senare idag :)
Ha en trevlig dag på er
XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards