angeliin

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Alexandra Angelin - 18 oktober 2012 14:37

Idag efter mötet körde jag till balders och träffade Sussie, dominic, Jessica, Emilia och Cissi.
Madde och Julia kom med dit :)
Blev 1 timmes snackande typ.
Alltid trevligt, skönt väder med.
Har nyss ätit lite sen lunch.
Så blir de när man måste ta antibiotikan tillsammans med maten.

Snart ska jag köra mamma till jobb sen blir det ringa några samtal och städa rummet :)
Ikväll blir det en lugn kväll för jag börjar få huvudvärk "/.
Ha det bra
XoXo

Av Alexandra Angelin - 18 oktober 2012 14:09

För väldigt dålig uppdatering!!


Men igår så satt jag inte vid någon dator, och jag hade ingen bra teckning på mobilen..

Så jag skriver lite om gårdagen nu istället :)


Vaknade vi 10 igår..

Städade undan lite i köket och gjorde de sista med Macaronsen tilde skulle ha :P

Vid hav 12 drog jagner i byn och passade Dominic medans sussie var inne hos tandläkaren.

Vilken rap han gjorde, ekade i hela väntrummet haha..


När hon var klar gick vi ut och snackade lite, cissi kom med, hon skulle in på VC..

Stackare du lät genom sjuk =/

Jag skulle köra och hämta Tilde så jag drog..

Efter jag hämtat henne så körde vi till malmö, vidare hem till henne.

Jag fick gosa med Linnea, sjukt jävla söt är hon :)

vid 20 i 3 körde jag hem för jag skulle lämna mamma på jobbet..

Körde hem till Tilde och sebbe igen :)

Vid 6 tiden gick jag, tilde och linnea och mötte upp

Becca, Alex och Danny :)

Sen körde Sebbe och Alex och hämtade mat..

Trevlig kväll med Trevlig sällskap :)

Kl 10 körde jag hem, höll på att somna i deras soffa haha..

Men det blev massa mysande med söta lilla linnea :)


Tack för en underbar kväll och tack för maten :) <3

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards