angeliin

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Alexandra Angelin - 3 oktober 2012 23:10

I eftermiddags gick jag ner i byn och mötte Sussie, skulle passa dominic medans hon var på efterkontroll :)
Mötte upp min syster och Ludde utanför bm.
Sussie gick in och jag, min syster och pojkarna gick en runda :)

Ikväll har jag bakat och åter bakat :)
Har gjort frukost bullar och kanelbullar..
Kanelbullar gjorde jag för det är kanelbullens dag imorgon ju :)
Nej nu ska jag ta en dusch efter vi fikat sen bädda ner mig.
Imorgon blir det entré med Tilde <3

Av Alexandra Angelin - 3 oktober 2012 21:10

Jag hoppas det :)

Visst har vi våra dåliga dagar.

Dagar vi inte snackar på.

Det kan gå veckor..

Men vi säger aldrig upp kontakten..

Vi kan bli ovänner men blir vänner igen :)

Finns ingen som dig INGEN.

Har kännt dig i snart 20 år.

20 bra år :)

Och hoppas på MÅNGA MÅNGA fler..


Förlåt för bilderna men va tvungen ;)

                           


 <3

Ovido - Quiz & Flashcards