angeliin

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Alexandra Angelin - 15 oktober 2012 19:23

Hej igen!!


Sitter på zumban nu och kolar när dom andra svettas.

Min rygg tar kååååååål på mig så bättre jag vilar idag så jag kan vara med nästa gång :)

Men bättre att vänta tils det är bättre, så jag kan va med fullt sen ;)

Nej nu sa jag filma dom andra lite. (mamma som ville)


Ha de bra

XoXo

Av Alexandra Angelin - 15 oktober 2012 15:17

Glömde ju!!


Dagen är satt för min Baby Shower..

Inbjudningar till nära och kära är utskickat..

Visst det är tidigt att skicka ut det nu i med jag ska ha den i början på December.

Men flyttar ju även i början på December så hela november lär väl gå åt att packa och handla till lägenheten

så ville ha allt klart med min baby shower så fort som möjligt :)


Lilla Ludwigs dop är flyttat :)

Blir den 17 November istället.

Tur det gick att lösa, såklart ska det vara en dag som alla era nära och kära kan komma på :)


Ha de bra

XoXo


:)

Av Alexandra Angelin - 15 oktober 2012 15:12

Hejsan =)


Mötet va lugnt idag, tiden gick fort eftersom jag satt och skrev om mitt cv mm..

Fick ett enskillt samtal med, så jag slipper vara där fulla dagar :D:D

Så nu blir de halv dagar (lite mindre) 3 timmar om dagen, det är chill..


Får välja själv om jag ska va där för eller eftermiddag..

Är ledig på onsdag :)

Ska passa söta lilla Dominic då medans sussie går till tandläkaren..

Usch och fy för tandläkaren haha :P


Idag efter mötet körde jag hem och hämtade mamma och mina papper som skulle lämnas på försäkringskassan.

Körde tillbaka till Lund och bjöd mamma på Lunch, det blev kina mat, sen körde vi till espresso house och där bjöd jag på en Mocca latte :)

Jag kan om jag vill..

Så nu är jag mätt och belåten, mina ärenden är avklarade..


Nu ska jag ta och vila 1 timme, tog nyss alvedon för jag har ont i huvudet och ryggen..

Så ingen zumba träning för mig idag men ska såklart dit där och titta..

Lär säkerligen sluta med att jag är med en stund ;)


Nej nu ska jag vila sen måste jag ner till apoteket och hämta ut min antibiotika..

Ha en bra dag.

XoXo

Av Alexandra Angelin - 15 oktober 2012 09:04

Hejsan, ja då var det måndag..
Imorse behövdes ingen väckarklocka, utan jag vaknade av att mamma skrek på Micke att han inte kunde duscha så länge för du missar bussen..
Nog missade han bussen..
Bekväm av sig och lyssnar inte för 5 öre..

Nu sitter jag i Lund på mitt möte..
Har verkligen ingen lust idag..
Tror min feber är tillbaka, vaknade helt blek :(
För första gången på länge har jag mascara :P
Men såg extremt död ut så fick fixa det med mascara istället :)

Nej nu ska vi börja gå igenom massa skit, ha en bra dag....

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards